2012. május 16., szerda

Zűrös nap,...

 ...csupa-csupa undorító kaja, mint pl büfében szalmakrumpli /kis adag/ csirkepörkölttel, egy szelet fornettis pizza, fél szelet krémes, ez kb.:
846,2 kcal
117,6 g ch
26 g zs
35,2 g f.
Alsó hangon...Most még hattól munka, egy órát, aztán ha lesz erőm, akkor jóga, ha nem, akkor döglés, mert iszonyatosan fáradt  vagyok.
Na, néhány szó a mai napról: reggel 8kor még ágyban iszonyatos gyomor és hasgörcs tört rám, számomra megfejthetetlen, az egyetlen ésszerű magyarázatom rá, hogy az epém nagyon kivan Annak idején megmondta Grószdoki, hogy ez így lesz nagyjából minden időjárási front alatt. Klassz. Ott tartottam, hogy fetrengtem az ágyon, s adtam tíz percet magamnak, ha nem javul, ügyelet. Aszittem, hogy vakbél, esküszöm. Szerencsére, elmúlt...
 Aztán eldöntöttem: ma lesz az a nap, amikor megvesszük N-nak a buliruhát és cipőt, hazahívattam a suliból és irány Sz. Lejártuk a lábunkat, mai mogás megvolt, kb 15 boltban voltunk...És semmit nem kaptunk, nincs az én N-mnak különleges stílusa, hanem a mai stílus túlontúl gagyi. Végül hazafelé jövet megálltunk K-ban, N. már nem akart kiszállni, de megtaláltuk szerencsére álmai ruháját, tényleg nagyon szép. De cipőt nem találtunk, különleges lábmérete miatt :(
Mindeközben elfogyasztottunk kb. 4-5 óra alatt, míg ott voltunk, pizzaszeletet és krumplit hússal.
A krmées P. mamánál volt már itthon, amikor mentem a gyerekekért. ANNYIRA JÓL ESETTTTTTTTTTT!!!!!!
Szóval, úgy vagyok, hogy van, amikor azt mondom magamnak a tükörben: jé, MÁR mennyit változtam, és van, amikor azt: MÉG mindig túl kövér vagyok. MOstanában ez az utóbbi szaggatgatja a lelkem. Ma is, erre beböndőzök szalmakrumplit, pizzát és krémest! Így kell ezt csinálni, kérem!!! Annyira haragszom magamra, hogy este vacsi közben majdnem kimondtam: utálom magam. Tudom, h nem szabad ilyesmiket, de ezvan! Ha kimondom, ha nem,m ezt érzem most.
Bánatomban sütöttem két tojást és megettem 4o g rozskenyérrel - annyira finom ez a ldil-s toast rozskenyér pirítva!!! Pedig tudom, hogy a toast kenyerek általában egészségtelenek az adalékanyagok miatt.
Vacsora:
277 kcal
20,8 g ch
14 g zs
14,2 g f
Összesen: 
1123,2 kcal
138,4 g ch
40 g zs
49,4 g f.
Nem sok ez, ha valóban ennyi, egy ch-napnak megfelelne, inkább csak az aggaszt, h az akaraterőm most egy nagy nullaaaaaa......... Kövér vagyok, undorító és csúnya is, mert az arcom úgy kivirult a pattanásoktól, mint egy tinilánynak. Hogy miért, nem értem, mert menszi még távol!!!
Na, akkor újraszámolás, mert még belém raktam 2 bánatvirslit, ami:
253 kcal, 3,2 g ch, 18,7 g zs és17, 6 g f. Hozzá sem adom, nem érdekel, egyszerűen...


2 megjegyzés:

  1. :)))
    Ilyen nap is kell!
    Miért utálnád magad, mikor annyian szeretünk, ducin is vékonyan is, pattanásosan és hisztisen is!?
    Puszi és szép álmokat!

    VálaszTörlés
  2. mert annak ellenere h elegem van a sulycipelesbol es a hurkakbol a testemen nincs eleg erom h megvalositsam onmagam soha nincs eleg erom. eljutok valameddig es elfogy az erom... de koszonom a biztatast jol esik. es szegyellem h mas jobban bizik bennem mint en magzm es szegyellem h ebbol sem tudok meritkezni...(((((((

    VálaszTörlés