2012. május 23., szerda

Megy ez...

Éjjel már egész jól aludtam, az előzőekhez képest. Reggeli súly: 92,5 kg. El is keserített, ennyi voltam a tegnap is, annyi harc után :). Aztán még tettem pár kört, s mire fél 11kor újra mértem magam, ilyen-olyan könnyített helyzetetek után, 92 kg lettem Ezt tekintem hivatalosnak, így már csak 1o dkg választ el a vasárnap reggeli súlyomtól. Tegnap nem írtam, nem volt kedvem, de a tegnapi jóga olyannyira megizzasztott, mint még soha. Úgy érzem, az az oka, hogy egyre nagyobb intenzitással csinálom, azért. Pl. a fekvőtámaszból leereszkedéskor a térdemet már nem teszem le. Higgyétek el, óriási haladás ez, mert kezdetben tartani sem bírtam magam még térdelve sem sokáig... Én nagyon örülök minden kis sikernek...
Reggeli: 2 tükörtojás, 6o g kenyér
279 kcal
31 g ch
1o g zs
15,9 g f
A pár kör alatt voltam pár turiban és gyönyörű ruhát vettem magamnak!!! Nyári, vékony, csinos, és JÓ!!! Vagyis azt jelenti ez, hogy 2 ruhaméretet csökkentem március óta. És még legalább kettőt szeretnék...Majd felrakom a képet, a ruháról, ha sikerül.
Íme, ő, a mai szerzemény...
Tízórai: egy málnás müzli szelet a lidlből, 15o g grapefruit
170,5 kcal
26,8 g ch
7,4 g zs
2,2 g f
Ebédre husileves lez pulykanyakból, most tudtam meg, hogy itt nálunk is lehet kapni a húsboltban, de mindig csak hét elején. Ez jó hír, mert a pulykanyakból nagyon finom a leves. Második fogás szilvalekváros derelye, asszem, egy fél adagot megeszem belőle... Bele fog férni a napomba.
Ebéd 2 részletben zajlott, de a másdik részletben is ettem levest. Így volt 2 tányér húsleves zöldséggel és pulykahússal, hogy én mennyire szeretem ezt, és volt 3 darab, azaz 1oo g szilvalekváros derelye.
Ebéd:
471 kcal
53,8 g ch
12,3 g zs
37,3 g f.
Becsületes ebéd volt, jól esett!!!
A vacsi is elég becsületesre sikeredett. Van is egy kis furi érzés a lelkemben miatta, de betudom PMS-nek. Amint a kis pattanásaimat is...
Uzsonna: egy natúr müzliszelet, rájöttem, hogy jobb mint bármelyik, ez is a lidlből.
97,7 kcal
16,4 g ch
3,3 g zs
2 g f
Vacsora: 2 pirítós diétás lekvárral és 2 dl kéktej
224,4 kcal
39 g ch
3 g zs
12,4 g f
Összesen:
1262 kcal
167 g ch
36 g zs
69,8 g f
Sok buta ch.
Mozgás: a fél családom beteg, hasmenés, láz, és nekem is nagyon fáj a fejem , nem mertem bevállalni a tornát. Elkészült a diétás bodzaszörp, nem éppen a legjobb, de teljesen bodza és iható.

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép ruha! Gratulálok hozzá! (Nekem is venni kéne egyet-kettőt, csupán egy lilám van a nyárra, meg jó néhány szoknya, de a jóból sosem elég. ;))
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!! Most már muszáj beszerezni az átmeneti mérethez pár darabot!!! Szeptemberig kívánom elérni a célom.Addig még van...

    VálaszTörlés
  3. De szép, nekem is kell!!

    VálaszTörlés
  4. Hogy készíted a bodzaszörpöt? Itt még nincs a szezonja, de szeretnék én is cukormenteset csinálni.

    VálaszTörlés