2012. május 10., csütörtök

Szép nyári nap...

A férjecském rám parancsolt, nehogy kidobjak minden ruhát, s mikor megkérdeztem, miért, akkor biztosított afelől, hogy nem mintha azt gondolná, h visszahízom, de  mi lesz, ha mégis. Hát, én nem azért csinálom. Már most is tudok vigyázni, ha elérem a célom, biztosan már nem is fogok tudni majd másképp enni.
Erről ennyit, már a tegnapi farmerem is erősen lötyög, szíj kellett hozz, de tartom, mert szeretem...
Reggeli: 5o g rozskenyér, pirítva, 25 g diétás lekvár, bögre kék tej
271,5 kcal
42,2 g ch
4,1 g zs
15,1 g f
Ebédre minden bizonnyal puliszka lesz gombapörkölttel, leves még nem tudom. Talán borsó.
Tízórai: egy fél grapf, ami 15o g-ra rúgott
54 kcal
1o,8 g ch
o,3 g zs
o,8 g f
Ebédre meggyleves lett, aztán puliszka gombapörkölttel.Ez utóbbi nagyon finomra sikeredett, s hogy ne növeljem fölöslegesen a ch-t és kcalt, s hogy jól is lakhassak puliszkával és gombával, ezért a levest kihagytam. Ettem 12o g puliszkát /nem is gondoltam, h ilyen sok belemegy/, 6o g gombát
Ebéd: 
477,3 kcal
86,6 g ch
7,82 g zs
15 g f
Hát a ch megint egekben, akkor délután már megpróbálom kihagyni, megint vmi lájtos vacsi lesz, uzsira meg a grapf másik fele. Remélem, kibírom, hogy ne egyek több puliszkát, nagyon szeretem!!!
Uzsonna: fél grapf., egy müzliszelet.
123 kcal
21,8 g ch
2,7 g zs
2,9 g f
Vacsi túró lesz.
És túró is lett. Zsírtalan, 18o g, és 15o g danone ivójoghurt, ezúttal natúr
Vacsora:
268 kcal
2 g ch
2,2 g zs
18,6 g f
Összesen: 
1193 kcal
154,4 g ch
17,1 g zs
52,4 g f.
Mozgás: csigalassú séta a lidlig és haza, kb 13oo m, volt egy kis kitérő is.
Ch még mindig magas, viszont ilyen kevés zsírt rég ettem.

4 megjegyzés:

  1. a puliszkat en is imadom turoval, tejjel, gombaval, de a gombat is minden variacioban, a ferfiakkal nem kell foglalkozni, ok nem olyan elszantak. Legalabb is az en uram inkabb dolgozik, nehez munkat, mint hogy velem sportoljon egy kicsit. Szep napot

    VálaszTörlés
  2. A gombát én is szeretem, a puliszkával meg egyelőre rossz a viszonyom, mert tavaly nyáron kipróbáltam egy receptet, és nagyon nem lett jó, úgyhogy azóta nem próbáltam újra... lehet, otthon majd csinálok megint - esetleg nincsen jól bevált recepted? -, aztán meglátom. Kíváncsi vagyok rá, nagyon.

    VálaszTörlés
  3. Legutóbb is nagyon finom volt a pörkölttel! Emlékszel?
    Jó a nagy ruhákat kiselejtezni, legalább lehet ujjakat beszerezni:))

    VálaszTörlés
  4. Bea, az én férjem szívesen kocog vagy focizik, de semmiképpen nem velem :)
    Msolytó: 4 személyre: kb 1 l víz, odateszed főni, sózod, 25o g kukoricadarát belekeversz, mikor fő, de folytonosan kell keverni, mint a tejbegrízt, jó 5-6 percig, és figyeled az állagát, ne legyen se túl kemény, se túl lágy. Elárulom, hogy én ma készítettem életemben először, de gyerekkoromban sokat ettünk és mindig figyletem, hogy készül. A legkönnyebb habverővel keverni. Eheted tejjel, nekem a kedvencem juhtúróval és szalonnadarabokkal, eheted kakaóval, így is imádom. Vagy pörkölttel is nagyon finom.
    Andikám, drága, K. pörköltjét nem lehet csak úgy elfelejteni...:)
    A ruhákról: nem ismernél rá a szekrényemre:)

    VálaszTörlés