2012. május 11., péntek

Még mindig fáradtság

NEm csinálok semmi különöset, mégis minden egyes nappal egyre fáradtabbnak érzem magam. Azt hiszem, az előttem álló 3 hét stresszel le. De túl kell élnem...
Ma reggel P-vel kisétáltunk a piacra, a mai mozgás jól kezdődött, oda-vissza kb 3 km.
Reggeli: a piacon egy egész sült csirkecomb, bár ne kértem volna...
232 kcal
0 g ch
13,4 g zs
26,1 g f.
Kibuktam a meleg miatt, és szörnyen hosszú volt a hazafelé út. Még kis kitérő a Lidlbe.
Uzsonna: egy alma
53 kcal
10,5 g ch
0,6 g zs
0,6 g f.
Ebédre meggyleves és tortilla lájt.
Ebéd: kicsi meggyelves, egy tortilla, csirkehússal, gombával, kukoricával, hagymával, borsóval, tejfölös szósszal, sajttal - ja, hogy ez nem éppen lájt, de a mennyisége mindenképpen az volt, maga a tészta pedig csak 2oo kcal.
389,5 kcal
58,5 g ch
7,9 g zs
2o,9 g f
Ebéd után szédülési rohamot kaptam, nem tudom miért, vérnyomás 1oo/7o, az nem gond, epe lehet még, mert hányingerem van, a gombát meg nem nagyon bírom és tegnap is ettem, és  lehet még a fülem, az is fáj pár napja. Feküdtem, talán most jobb egy kicsit, de nem nagyon. Ha később elmúlik, beiktatok egy kis jógát kezdőknek...
Jóga nem volt, ellenben volt egy betervezetlen út Sz-ra, majd ki Gyöngyiékhez. Gyöngyi pontyot sütött nagy örömmel, két kicsi szeletet ettem, mert nem szeretem a pontyot, annyira zsíros... Eíz volt a vscim, és savanyú uborka. De még az autóban megettem egy fél grapf-et.
Uzsonna: fél grapefruit
54 kcal
1o,8 g ch
o,3 g zs
o,8 g f
Vacsora: két kisebb szelet, kb. 7o g ponty
162 kcal
1o g ch - lisztezett volt
7,2 g zs
23 g f
Összesen a mai nap:
837 kcal
89,8 g ch
29,4 g zs
71,4 g f.
Hát nem is jutok szóhoz,  milyen keveset ettem ma. Nem is volt étvágyam, sztem mégis csak az epémmel van gond, mert azóta is folyamatosan hányingerem van.


1 megjegyzés:

  1. Leeshetett a cukrod. De egyébként meg jön a front, a hideg, azt is érezhetted. Vagy csak simán stressz - nálam ezek szoktak lenni, ha szédülök.

    VálaszTörlés