2012. május 15., kedd

Zabálhatnék vagyok

Nem tudom, mi tört rám, kívánom az édességet, vagy bármit, csak sok legyen.pedig a múltkor még menszi előtt sem volt ilyen.
Reggeli: 2 sz pirítós, 200 g tejfölös túró
330 kcal
27,4 g ch
12 g zs
27,9 f.
Tízórai: banánturmix, 1 db nápolyi szelet, 20 g
386 kcal
55,4 g ch
12 g zs
13,7 g f.
Jó kis tízórai volt...:(((((( MOst esz a fene ezért...És  a nap fele még hátra van. Ebédre marad akkor csak leves, uzsira gyümölcs, vacsira max kukoricapehely tejjel...
Ebéd: 1 tányér raguleves, 2, és fél csibevirsli
404 kcal
6,5 g ch
 26 g zs
27,6 g f.
Uzsonna: 1 fél tányér raguleves, főleg lé, egy virsli
18o kcal
1,6 g ch
1o g zs
1o,5 g f.
Vacsira biztos csak egy pohár tej marad, esetleg 2o g kenyérrel, vagy kevés müzlivel, kukoricapehellyel, ami belefér egy 1oo-ba, mert már 13oonál tartok. Most  súlycsökkentő jóga kezdőknek, a bemelegítés megvolt, kb egy óra takarítás a konyhában, ami azt jelenti: elhúztam mindent a helyéről, felporazívóztam ülőgarnitúrát, szivacs alatt, mindenütt. Nem volt egy könnyű meló...Hát, elképesztő, milyen depis vagyok, pedig már hétágra süt a nap, szép az este, afffenébeeeeeee.........
Visszavonom, nem létezik jóga lájt. Csak lájt intenzitás a részemről...A súlycsökkentőt csináltam ma, éppen annyira izzadtam, mint a tegnapitól, amit nehezebbnek tartottam. És valamit biztos csinál a lelkemmel is, mert hihetetlenül megnyugszom utána. Talán jobb lenne reggel végezni, hogy az egész napomat bearanyozza, de olyankor sajna nincs időm...
Vacsora: 1,5 dl kék tej, édesen, szteviával édesítve, egy vékony szelet, 2og rozskenyér, kb 1o g telemea túró, amit csak úgy bekaptam...
132,3 kcal
 17 g ch
3 g zs
8,6 g f
Na, nagyjából jó ez a mai nap, bár én zabálásnak éreztem. De lehet, hogy csak a vágyam miatt, ami meghatározta az egész napom.
Összesen:
1432 kcal
1o7,9 g ch
63 g zs
85,3 g f
Összességében nem rossz, a ch szép, a zsír magas, a fehérje jó. Hát, megpróbálom az agyam kicsit átprogramozni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése