2012. május 4., péntek

Őrületes nap

El sem hiszem, hogy tegnap csak 754 kcalt ettem. Igaz, 4kor beültem egy székbe, kihallgattam 46 embert, és 2x álltam fel éjjel egyig. Fél kettőkor értem haza... Így ebéd után semmilyen szilárd étel nem volt a számban, jó hogy legalább ásványvízzel megkínáltak. No, nem panaszkodunk, én munkám, végeznem kell, ilyen nap is van. Igazából csak azt sajnálom, hogy a tornám 4 napja szünetel, s nem tudom, hogy ma lesz-e időm rá, ma 2-től nyitó ünnepség, 3tól temetés, utána hatig protokoll, aztán még jön két csoport, remélem, hogy még egy sétára legalább lesz erőm..., mondjuk kilenckor
7kor keltem, friss vagyok, mint egy mosogatórongy...Reggelire még nem is tudok gondolni
Reggeli 11kor: két pirítós, 4 gépsonka, egy bögre meleg tej
224 kcal
30,2 g ch
3,7 g zsír.
Tízórai fél 3kor!: két müzliszelet jártamban keltemben.
148 kcal
25,8 g ch
4,6 g zsír
Ebéd: hideg kaja, svédasztalról főképp zöldség, főleg azért, mert mire oda értem, a rántott csirkemellett megették, volt még vagy 2 töltött husi, a többi csupa zöldség,  meg vmi túrók. Az ért beszámolok neki vagy:
45o kcal
5o g ch
3o g zsír
Vacsora: 4o g kukorica pehely, bögre kék tej
236 kcal
42 g ch
3,2 g zsír
Összesen:
1o58 kcal - ez kb.
148 g ch - ennyi sztem nem volt, de azért legyen...
41,5 - ez reális.
Mozgás: 35 perc séta, 1867 m, 17oo lépés, 128 elégetett kcal.
Kellemesen fáradt vagyok, nem gyötört meg ma annyira ez a nap, mint gondoltam volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése