2012. május 12., szombat

Nem kéne...

Ma reggel minden dolgom végzése után 94 kg vagyok a mérlegen.Ez azért durva, na. Igaz, akkora a hasam, mint egy bálnának, az epémre gyanakszom, vagy peteérésre...:((((
Az epém fáj is, görcsöl is, ilyenkor tojást szoktam enni cholagol cseppel, de lehet, hogy hidegen sajtol napraforgó olaj lesz pirítóssal, mindenképpen vmi kemény kell, ami beindítja az epeműködést.Egy kicsit azért elkenődtem...
Reggeli: 2 tükörtojás, kevés házi sonka, 40 g kenyér - legalább 2 hete nem ettem lenyeret és jól esett!!!
271,4 kcal
21,5 g ch
13,3 g zs
16,4 g f
Tízórai: 1 banán
105 kcal
24,2 g ch
0,1 g zs
1,3 g f
Ebéd: krumplipüré, húspogácsa csirkéből
376,9
30,2 g ch
19,8 g zs
17,3 g f
 4kor fodrász, kicsi igazítás és festés. Addig takarítás, azután jóga, mindenképpen ragaszkodnék hozzá.
Fodrász megvolt, szépek lettünk mindahányan. Aztán takarítás, majd fél 7kor rámtört a nagy éhség, így uzsonna helyett vacsiztam
Vacsora: 2 sz extr. kenyér, egy cottage túró
241 kcal
2o,2 g ch
1,4 gzs
36,9 g f
Mozgás: 3o perc súlycsökkentő jóga kezdőknek. Na, most asszondom, hogy még a norbi-féle kickbox sem izzasztott meg ennyire. Egyszerűen elképesztő, alig bírok járni, de alig várom, hogy ismét csinálhassam, biztos, hogy van a jógában vmi, ami jót tesz, nemcsak a testnek...
Uzsonna: 1 grapefruit, 1,5 dl danone sovány joghurt.
138 kcal
22,4 g ch
0,6 g zs
9,4 g f.
Összesen: 
1132 kcal
118,5 g ch
35,2 g zs
93 g f.
Na ennél nehezebb tökéletesebbet enni, ch, zs, f, minden pont jó!!! Mondjuk talán a kcal lehetne több, de jó ez így. Igaz, zabálási roham jött rám, de inkább ittam vizet meg szűzteát.

3 megjegyzés:

  1. ilyenkor a mikis napokon en ugy tudom a szervezet tobb vizet tarol, en is puffadok ilyenkor, meg kivanosabb is vagyok, ne aggodj elmulik, aztan majd erore kapsz, egy kiados pihenes vagy ha megengedheted egy masszazs aranyat er, szep napot, fel a fejjel

    VálaszTörlés
  2. Legalább másfél-két liter vízzel van ilyenkor több a szervezetben, azért is vagy puffadt és több kiló. Hidd el, ez távozik majd, ne kenődj hát el, ne vegye el semmi a kedved. :)

    VálaszTörlés
  3. LÁnyok, köszönöm a biztatást...

    VálaszTörlés