2012. május 28., hétfő

Kép-mutatás

Ma valamiért 2o dekával többet mutatott a mérleg. Bevetettem a szennás trükköt
Reggeli: 2 tükörtojás, 3o g kenyér
2o5,5 kcal
15,8 g ch
9,8 g zs
13,3 g f
Ma hoztam képet, az első április 11-én készült, a másik ma, a két kép között 7 hét telt el. Íme:
Na, még másfél hónap és még jobban nézek ki az érettségi talimra.
Tízórai: egy csokis müzliszelet, lidl-s, nagyon finom, sirius a neve



113,25 kcal
15,8 g ch
4,3 g zs
2,1 g f.

Ebédre gulyásleves ismét, és spagetti, csirkemellből és vmi afrikai szószból, ami paradicsomos alapú, inkább egy édes-savanyú thai szószra emlékeztet. Én barna rizzsel fogom enni.
Ebéd: fél adag gulyásleves, 1oo g barna rizs, csirkemell afrikai szósszal /de akár thai is lehetett volna/
411,7 kcal
49,4 g ch
8,3 g zs
36,2 g f
Jó kis fehérjés ebéd volt. És ízletes is volt, nem mellékesen. Elmentem epret vásárolni, de csak 5 körül lesz. Most szedi, vagyis teljesen friss lesz... Ki lehet találni, hogy mi lesz az uzsi...Ja, egyébként most már egyre kevesebb dolgot mérek le, saccolok, ma pl a barna rizset úgy megsaccoltam, hogy 1o2 g-t raktam ki a tányérra.
Nem jött eper...:(
Uzsonna: 2 sz extr. kenyér, 25 g zöldfűszeres sajtkrém, egy paradicsom - meglepően finom a paradicsom...
121,7 kcal
13,4 g ch
5,8 g zs
4,6 g f
Vacsira sztem legfeljebb egy pohár tejet iszom langyosa, édesen, fahéjjal...



6 megjegyzés:

  1. Szembetűnő a változás! A derekadból nagyon sok ment le. :) Ügyes vagy, gratulálok! Jól nézel ki. :)
    Csak így tovább, ne add fel! :)
    Mikor lesz az osztálytalálkozó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közelebbről megnézve a képet: a karodon is látszik ám, és a combod-feneked is formásabb. :D;):)

      Törlés
  2. Köszönöm, kedves vagy. Kellett vki, aki nem ismer személyesen, mert akik mellettem élnek, és nap mint nap látnak, nem látják ennyire szembetűnően. Örülök...
    A találkozó július 13-án lesz, alig várom, csak sajnos már a 2o. Ruhát csak előtte max két héttel fogok venni.

    VálaszTörlés
  3. en is latom a kulonbseget, by-by hurkacskak, ugyes vagy, sajnos nalam csak rossz iranyban van valtozas, hanyadik talalkozo, jok az ilyen esemenyek, talalkozok, ilyenkor latja az ember hogy ropul az ido, ugyes vagy, csak igy tovabb

    VálaszTörlés
  4. Írtam, hogy sajna már a 2o. találkozó...

    VálaszTörlés
  5. tenyleg, csak en a 20-ast a ruhaval raktam ossze, milyen luke vagyok, akkor jo talalkozot , mi 16-an eskuvobe megyunk, ugy hogy mozgalmas lesz junius

    VálaszTörlés