2012. május 21., hétfő

Hízni,

avagy hogyan töltsd meg egy nap alatt egy kg plusszal a beleidet!
Mégis csak zabálós nap lett a tegnapi napom, barátaink könyörgésére este visszamentünk hozzájuk, így vacsi volt egy rostélyos, natúr krumpli és egy dióban pácolt marha rántott husi, ez utóbbit nem hagyhattam ki, és hát megérte...
Na, nem keseredünk el, mert gyönyörű idő van kint. Taktikát változtatunk: reggel szenna tea, este mályva, ha brutális lesz, abba hagyom. De meg szeretném mutatni magamnak, hogy elérek valamit, amit célként tűztem ki. Cél: június elsején reggel: 89,9 kg. Legalább...Tegnap azért Márta barátném megjegyezte, hogy sokat fogytam, jól esett.
Fogalmam sincs, hogy mit fogok reggelizni.
Reggeli: 2 tükörtojás, 5o g kenyér,  fokhagyma
254,5 kcal
25,9 g ch
1o g zs
15 g f.
Ebédre bableves, csülökkel, nekem anélkül /:( /, és nemtommimég.
Tízórai: 55 g kivi, egy müzliszelet
137,5 kcal
27,2 g ch
3,3 g zs
1,6 g f.
 Du. Sz-ra megyünk, bepótolni a tegnapot, remélem, nem lesz belőle ismét zabálás...
Ebéd: bab leves, fél adagnak számolva, mert zsírtalanul ettem, és nem volt sem rántás, sem habarás benne, csak egy kis joghurt és balzsam ecet. És ettem hozzá egy kis sonkát, meg leszopogattam a csülökcsontot, de nem sok minden volt rajta...Nem bírtam ki, na... Oda kell figyelnem, egyre többet esek "bűnbe"...
Ebéd:
275,2 kcal
20 g ch
16,3 g zs
12,1 g f
Nagyon jól esett. Egyébként, pedig a szenna tea már megtette a hatását!
Uff, egy kicsit hányingerem lett, elszoktam a csülöktől? Lehet hogy hányni fogok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése