2012. május 13., vasárnap

It`s sad, so sad...

Nem csak az időjárás szomorú, hanem én is, kedden még 93 voltam, ma meg 94 kg. És nem ettem sem többet, mozogni mozogtam, én nem értem, még mindig, hogyan működök...:(((((((((((. Volt, hogy stagnáltam, na, de többet nem igazán mutatott a mérleg, legalább is nem egy kilóval.
Ebenn a szomorúságban délben jól megreggeliztem: 65 g kenyér, hidegen sajtol napraforgó olaj, pici krémsajt,
vagy 3 szelet gépsonka. És bezabáltam mindezeket, hogy gyötörjön a lelkifurdalás, és jól esett...
Reggeli:
394,3 kcal
31,6 g ch
24,5 g zs
12 g f
Minden esetre sikerült magamba tömnöm reggelire a napi zsírfogyasztásom 50-60 %-át. Így kell ezt, tegyünk rá még egy lapáttal. Igazából az keserít el, hogy most innen kell újra küzdenem. Ma egy hete 93,2 voltam, s azt hittem lejutok a 92-ig. az az érzésem, nem lesz meg, amit szépen kigondoltam: elérni a 8. x-et június 1-ig...Hogyan tudnék erre rádolgozni? Kevesebbet nem ehetek....
Most teázom...Kijelentettem a családnak: ma sztrájk van, nem főzök...A férjem mondott egy óóóóóóóóót, aztán mondta, hoghy menjünk a B. fogadóba, de elvetettük, mert vezetni kell, csúf idő van stb. Kiegyeztünk egy grillcsirkében, és  elrohantunk a Lidlbe. Neki munkaügyben el kellett mennie, úgyhogy nem sietek, a csirke egy óra alatt megvan, bevágok még mellé egy rakás fagyasztott zöldséget és meglesz az ebéd. Van agy jó adag csokitortám a mélyhűtőben és kacérkodom a gondolattal, hogy kivegyem...
Tízórai: 1 müzliszelet
69 kcal
11 g ch
2,4 g zs
2,1 g f
Gyönyörű lett a csirke, a gyerekeknek még készítek hozzá krumplipürét.
Ő volt az áldozat, de ez most legalább jól sikerült.










Ebéd: 150 g vegyes párolt zöldség, 150 g csirkehús, főleg comb, és kb. 30 g krumplipüré, amit a gyerek hagyott ott...
337,2 kcal
24,7 g ch
10 g zs
37,7 g f
Egészen jó!!! És nagyon finom volt, és nagyon jól esett!!! Talán a kedvem is jobb lett tőle.
Uzsonna: egy müzliszelet
69 kcal
11 g ch
2,4 g zs
2,1 g f
Mozgás: 3o perc az imádott jógámból. Nagyon  megszerettem, majd pár nap múlva egy keményebb változatot is kell néznem. Vacsira sztem a  megmaradt párolt zöldséget eszem meg, aztán a konyha felé sem teszem a lábam, mert a gyerekeknek pudingot főz apa, az pedig az egyik kedvenc édességem:(...
Vacsora: kb. 13o g vegyes párolt zöldség,  1 adag banánturmix /bögre kék tej, 1 kicsi banán/
292,3 kcal
48,9 g ch
4,4 g zs
14,2 g f
Összesen:
1162 kcal
127,2 g ch
43,7 g zs
68,1 g f
Úgy gondolom, ez megint egy nagyon jó arányú étkezés. A banánturmixot igazából a puding helyett ittam, mert a konyhában terjengő puding-illat elvette az eszem, de szerencsére, nem teljesen. Hát, nagyon le kellene mennie a mérleg nyelvének...Meg kell csinálnom, hogy június 1-ig 89,9 legyek, vagy legalább 9o...
Azt hiszem, ez a weight loss yoga popsira is megy, mert azon a helyen jó kis izomlázam lett...

7 megjegyzés:

  1. Tegnap volt az amerikai Nagy Fogyás-ban (The Biggest Loser) egy ilyen eset. A nő első héten 11 kilót fogyott, a második és harmadik mérésre viszont csak egyet-egyet, és senki nem értette, az edzők össze is vesztek vele, hazugnak nevezték. Nem tudom, mi a folytatás, majd szombaton megnézem...
    Viszont hozzád visszakanyarodva. Ez így nagyon érdekes. A csokitortát semmiféleképpen se olvaszd ki.
    A szervezetednek csak be kell indulnia, az anyagcserédnek pláne. Inkább figyelj a centikre, feledkezz el a kilókról, próbálj megnyugodni, mert mindent jól csinálsz. Valószínűleg izmot építettél, ennyi az egész.
    Vedd fel az egyik régi ruhád, nézz magadra a tükörben, és csodálkozz el, mennyivel jobban nézel most ki. Nem szabad feladni, igenis meglesz az álom!
    Ha stresszelsz rajta, a szervezeted is megérzi, és tartalékolni kezd. Szóval igyál egy kamilla teát, nyugodj meg, és tekints pozitívan a nap elé. :) Mély levegő!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Mosolytó! Nem olvasztottam ki a csokitortát, bár előbb-utóbb sort kerítek rá!!! Egy szelet nem a világ vége, és tudom, nem ennék többet belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként egy szelet mehet, a 90 napos diétában a szénhidrát napon vacsorára egyet ajánlanak. Úgyhogy ha valamit kiváltasz vele, szerintem úgy oké lehet. :)

      Törlés
  3. Most en is ebben a csokakban hajozok 8 nap kemeny munka utan minden nap torna+ futas, semmi bunozes es egy cseszett kilot vagy meg annyit sem fogytam, szoval ez van, mergemben en is bezabaltam, aztan holnap kezdem elotol, ez a sz.. valosag, de fel a fejjel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Izom. :) A centiket nézd meg, de komolyan! Én tavaly egész nyáron minden nap tornáztam-mozogtam-kerékpároztam, plusz diétáztam (elég keveset ettem), és nemhogy fogytam volna, híztam egy kilót, de az izom volt, szóval a zsírnak mennie kellett valami úton-módon... :)

      Törlés
    2. Mondjuk a zsír távozhatna gyorsabban is...

      Törlés
  4. Hát akkor sok sikert neked is :)

    VálaszTörlés