2012. május 14., hétfő

A jó hír...

...az,hogy ma reggeli súlyom: 93,1 kg. És sejtem, hogy a béltartalommal volt a gond...Meg hormonok is, biztos.
A rossz hír, hogy a lábam reggelre nagyon fájt, nagy kínok között mentem le a konyhába. NEm tudom, mitévő legyek, mert az elkövetkező 3 hétben nincs időm kórházba vonulni. Tornában maradok a jóga mellett, ez kevésbé terhel meg, mint a mérföldek, vagy a kickbox. Ma nem tudom, hogy alakul a kajálás, mert a tesóméknál halászlé parti van a szülinapja alkalmából. Én nem szeretem a halászlevet, vmi mással kell majd beérnem, de anyám tudja ezt, úgyhogy nem aggódom...:) Mivel 6tól van egy órányi munkám, ezért a család előre megy du. busszal, én majd megyek utánuk autóval.
Reggelire biztosan tükörtojás lesz vmivel...
Reggeli: 2o g gépsonka, 2 tojás, 4o g pirítós
267,6 kcal
22,1 g ch
11,3 g zs
19,3 g f
Jól esett...
Halászlé parti lefújva, ebédre: közkívánatra csirkeraguleves és rakott krumpli! Úgyhogy megyek vásárolni, kéne nekem vmi vitamin hajhullásra, körömtörésre. Gondolom, ez a fogyi miatt van...Szétnézek Tündénél a gyógynövényboltban. Lehet, h a turiba is beugrok...
Turi nem volt, vettem egy sampont és CaMgZn kombinációt, ami jó hajhullásra és körömre.
Tízórai: 200 g túró tejfölösen, lidl-ben volt leárazva.
284,8 kcal
7,4 g ch
15 g zs
29,8 g f.
Leves marad az eredeti ötlet, rakott krumpli helyett tepsis krumpli. Most készül minden.
Ebéd: 1 tányér csirkeragu leves, 15o g tepsis krumpli fokhagymás joghurtöntettel
475,3 kcal
42,6 g ch
20 g zs
17,6 g f.
Uzsonna: utolsó müzliszelet, sztem holnap megint készítek egy adagot, jó egy hétig kitartott.
69 kcal
11 g ch
2,4 g zs
2,1 g f
Mozgás: megcsináltam Jillian yoga meltdown-ját, hurrááááááááá!
Mindenem remeg, alig bírtam inni a banán turmixot...
Vacsora: 1 tányér leves, 1 banántrumix, egy nagy banán, 3 dl tej, igaz, kicsit méretes, de jó esett
424,1 kcal
46,4 g ch
13 g zs
22,7 g f.
Összesen ma:
152o,8 kcal
129,5 g ch
61,7 g zs
91,5 g f.
Hát, rég nem ettem ennyit...Bár összességében az arány nem rossz, talán a zsír magas kicsit, de a ch is jó és a fehérje is. Nem keseredünk el, jól esett, főleg a vacsi a yoga után.

1 megjegyzés: