2012. május 5., szombat

Ez is csak egy szokásos szombat

Az az érdekes, hogy amikor az emberlányának megindul a súlya lefelé, akkor azért kísérti a mérleg, ha stagnál, akkor azért. Én már csak ilyen vagyok, ráállok ma is a mérlegre. Súly: 93,5- óhepidéj:))) A mai súlyom az előző vasárnaphoz képest -1,3 kg. Ma centiztem is, ebben szép az eredmény, erről majd holnap, amikor amúgy is kell küldenem az adatokat.
Az új tea is megteszi a hatását, ez biztos, csinált ugyan egy kis hascsikarást, de nem gond...
Reggeli: sk túró házi tejből, finom krémes, friss, ízletes, gondoltam eszek gyermekkorom kedvencét, cukros túrót. Ettem is, de szteviával, és nagyon finom lett.
193 kcal
5 g ch
9,5 g zs
21,9 g f/ehérje/ 
Tízórai: 3 szelet vmi hústekercs, tegnapi hidegtálból maradék.
245 kcal
1,5 g ch
12 g zs
31,5 g f
Találtam a boltban egy nagyon finom szűztea-gránátalma kombinációs teát, azt iszogatom napközben, óvatosan, persze, a fogyis teából csak napi 2 bögrével lehet inni. Ebédre bableves lesz, jó sok zöldséggel, habarással, nem rántással, és talán csirkecomb salátával.
Ebéd: bableves, 2 db vmilyen hús a maradék hidegtálból.
337,8 kcal
27,6 g ch
14 g zs
25,5 g f
Uzsonna: csirkecomb bőr nélkül, saláta: répa, kínai kel, kapor, kis tejföl
308,2 kcal
3,6 g ch
13 g zs
45 g f
Vacsora: egy bögre langyos tej, nem kívántam semmi mást
92 kcal
8,8 g ch
3 g zs
7 g f
Összesen:
1176 kcal
46,5 g ch
51,5 g zs
13o,9 g f
Jó kis fehérje nap volt.
Mozgás: sajnos nem sikerült ma sokat mozognom, vendégek jöttek, aztán kóruspróba, elment a nap, de mivel zs elhozta végre a súlyzókat, súlyzóztam 15 percet. 1,5 kilósak, szóval elég kemény, de JÓ!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia, Juli,
    örvendek,hogy haladsz lefelé...ügyes vagy.
    Gyorsan elküldök neked egy receptet, most csináltam meg, már nagyjából megettük,hihi.
    A Norbi recepteskönyvéből lestem.
    Csúcsszuper lett, és nagyon egészséges,zsiradék nélkül, kevés szénhidráttal.

    Kókuszgolyó másképp.
    3O dkg apróra reszelt alma (nekem ez kb.3jó nagy alma)
    1O dkg zabpehely
    1O dkg kókuszreszelék
    3 teáskanál kakaó
    7 csepp rumaroma
    fahéj
    meggy
    édesitő (én folyékony steviát tettem és pár kanál xilitet)

    Az egészet(kivéve a kókusz egyharmadát) jól összekeverni, kicsit állni hagyni, majd golyókat fomálni, a közepükbe egy meggyet tenni, megforgatni a maradék kókuszban. Hűtőben fél órát tartani, majd enni, enni.
    Nekem 31 db. lett, legközelebb dupla adagot csinálok.

    1 db. mérettől függően kb.45 kalória. Ha csak steviával készül, még kevesebb.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Ingrid, mivel mindent szeretek, ami kókuszos, biztos elfogom készíteni...

    VálaszTörlés