2012. május 3., csütörtök

Csodák, azok vannak

Tegnap este séta után vmilyen indíttatás miatt ráálltam a mérlegre, gondoltam egy nagy vacsi meglöki a súlyom. Aztán láttam, hogy ugyanannyi vagyok, mint reggel vécézés után. S már nem volt kérdés: reggel ismét ráállok. És ennyit mutatott: 94 kg. Vagyis fél kg-mal kevesebbet, mint tegnap. Nem tudom, mit engedtem el, de elment. És ez jóóóóóóóóóóóóóó!!!
Zűrös nap elé nézek, most virágültetés, vagyis előtte reggeli, aztán folyt.köv.
Reggeli: 3 sz extr kenyér, bögre tej, diétás lekvár, icipici vaj
329,9 kcal
45 g ch
11,3 g zsír 
Lecseréltem 2 hónap után a  fogyis teámat, egy kissé drágább, de sokkal kellemesebb ízű távol-keleti keverékre. Kíváncsi vagyok, Tünde szerint nagyon viszik a fogyni vágyók, mert jók a tapasztalataik vele.
Tízórai: 1 grapefruit
54 kcal
10,8 g ch
0,3 g zsír
Ebédre még van a vasárnapi csirkeragulevesből, gyerekeknek szilvás gombóc, felnőtteknek spenótfőzelék tükörtojással.
Ebéd:1 tányér csirkeragu leves, egy adag spenótfőzelék, 2 tükörtojás, szívesen megettem volna legalább egy gombócot, de tekintettel voltam a reggeli súlyomra:)
37o kcal
15,5 g ch
2o g zsír
Szerintem nem volt benne ennyi zsír, mert a spenót kék tejjel volt készítve, a leves meg szinte teljesen zsírtalan, az egészben / mármint az egész fazékban/ volt kb 1o g olaj. Nem baj, inkább essek kétségbe, mint meglepődjek :).

4 megjegyzés:

  1. Csodák kétségtelen vannak!
    De itt inkább a kitartó és a kemény munka eredményéről lehet szó, amiért megküzdöttél!!!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Igen, de azért tartom csodának,mert egyik napról a másikra fél kg különbséget még soha nem mutatott a mérleg :)

    VálaszTörlés
  3. Természeten értettem mire gondoltál...
    A dicséretet is el kell tudni fogadni:)))

    VálaszTörlés
  4. Kösz, jól is esik, néha tényleg harc ez, te tudod a legjobban :)

    VálaszTörlés