2012. május 20., vasárnap

Evős nap

Első kör: 
445 kcal kb.
24,8 g ch
24,8 g zs
35,9 g f.
És még a nagyja hátra van, csak hazaszaladtam vmiért...
Előre nem látott okok miatt hazajöttem, nagy zabálás elmaradt. Még ettem egy fél adag húsgombóc levest. Jó borsos vol. Nem tom, az mennyi, nem is érdekel. Ma nem számolok.
Uzsonna: banánturmix. Majd utána mályvatea.
Mozgás: volt egy szép nagy és gyors séta, kb. 15oo m, amiből 12oo dombon fel.
Majnem elfelejtettem: ma reggeli súly: 91,9.
Hozzá jön még 3 szelet piskóta alapú bánatsüti, 4oo kcalra saccolom. De mint mondtam, ma nem számolok összeset. És már vacsizi sem fogok.

3 megjegyzés:

  1. Te egyre csak fogysz. :P
    Hol tudtál mályvateát venni? Már hetek óta vadászom, de lehet, csak figyelmetlen voltam...

    VálaszTörlés
  2. Gyógynövény boltban. Azt mondják a Fabianni márka a legjobbm azt vettem

    VálaszTörlés