2012. május 18., péntek

Talán jobb...

a kedvem, bár borongós, de mégis jobb idő van, tegnap este már a napocskát is láttam. A tegnapi étkezés és az erősebbre főzött szenna minden bizonnyal megtette a hatását, anélkül, hogy meghajtott volna. Reggeli súly: 92,7 kg. Még van két hetem a kiscélig, vagyis, hogy 89,9 kg legyek június elsejéig. Addig még van éppen két hét és 2,8 kg. Nincsenek lehetetlenek, de megpróbálok mindent megtenni. Közben lesz egy menszi is...
Reggeli: egy bögre kék tej, 30 g kukoricapehely, 20 g zabpehely.
298,2 kcal
48,7 g ch
5,3 g zs
14 g f
Tízórai: egy müzliszelet, almás, savanykás, de finom, lidlből
94,75
16 g ch
2,4 g zs
1,2 g f.
Ebéd: 15o g kefír, egy hamburger a tesco parkolóban, nem volt hozzá lelkiismeret furdalás, finom volt és jól esett...
39o,1 kcal
46,6 g ch
11,4 g zs
25,2 g f.
Uzsonna: szójatejes banánturmix.
159 kcal
26,9 g ch
2,9 g zs
5,5 g f.
Vacsora: tonhalsaláta, 30 g tk magvas zsömlével
288,8 kcal
26,1 g ch
5,1 g zs
32,8 g f.
Összesen: 
1230 kcal
164,3 g ch
27,1 g zs
78,7 g f
A ch egészen határon van... De a többit meg egészen jó!!! A hambi azért meglökte a dolgot, mindegy, más meg csokit eszik vagy péksütit. Egy kis lazaság nekem is jár, főleg az elmúlt napok szorongásai miatt.

4 megjegyzés:

  1. szerintem meg lesz addig, en is vettem mar szenna teat de a kagylo itta meg helyettem, olyan rossz volt

    VálaszTörlés
  2. Én bármit képes vagyok meginni, csak hasson...:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, az a lidl-s müzliszelet annyira finom. :D
    A szenna tea ízét én szeretem, de csak azért, mert amikor vagy másfél hónapja először ittam, akkor rájöttem, hogy anya nekem ezt gyerekkoromban adta. Akkor ugyan utáltam, de most nincs vele bajom. Maga a tény, hogy ráismertem, egyszerűen felspannolt. :D
    Ne aggódj, biztos meglesz az június egyig. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó nap, a hamburgerrel együtt is!
    Sztem ez az eszményi diétás étrend , reggel müzli, ebéd hús salátával, du egy turmix és vacsorára egy saláta!

    VálaszTörlés