2012. május 24., csütörtök

A világ legjobb itala:

a bodzaszörp...
Reggeli súly: 91,9. Ugyanannyi, mint vasárnap reggel, jó hogy 3 nappal a mérés előtt sikerült visszamennem a súlyomra :). Még éppen egy hét és - két kiló kéne, hogy lemenjen. Nem hinném, hogy fog,hacsak megint vmi csoda nem történik. Hétvégére várom a menszit. Érdekes, hogy még nem puffadok...Na nem mintha kívánnám.
Reggeli: 2 szelet pirítós 4 g vajjal, gépsonkával, egy bögre kék tej
254,2 kcal
30,3 g ch
7 g zs
14,8 g f
És persze iszom pohárszámra a bodzaszörpöt.
És még mindig iszom a bodzaszörpöt, ugyanis zabálhatnékom támadt, folyton éhesnek érzem magam...
Ezért tízórai gyanánt megettem 2 müzli szeletet.
Tízórai: 2 natúr müzliszlet
195,5 kcal
32,8 g ch
6,6 g zs
4 g f.
Igaz, az utolsó falatnál kicsit éreztem, hogy émelyítő, de nem tudtam ellenállni. MIndegy, normális tízórai volt, csak ne lett volna benne annyi ch...
Ebéd: egy tányér sovány húsleves egy kicsi grízgaluskával, csípőspaprikával, 12o g eper, 6o g cseresznye
167,1 kcal
27,6 g ch
3 g zsír
7 g f
Ilyen sovány ebédem még nem volt, mióta diétázom, csak akkor volt soványabb, ha kimaradt :)
Uzsonna eperturmix lesz, alig várom...És addig is bodza, bodza és bodza...
Uzsonna: 3 dl tej, 15o g eper, egy kisebb darab kapros túrós lángos
315,8 kcal
39,2 g ch
12,3 g zs
16,2 g f.
Tegnap B. hozott két darab kapros-túrós lángost, majd belehalok, hogy nem ehetek, de ettem kb 4o g-nyit. És meg tudtam volna enni mind a két óriási szeletet. Na, ilyenkor szenvedek kicsit, de kárpótoltam magam utána majdnem egy fél liter eperturmixszal, mert annyi jött ki az adagból. Most pedig telestele vagyok. Azért a lángosból még lecsúszna egy darab...
Jesszumpepi, már megettem a napi ch-t...:(((((
Akkor vacsira csak sali mehet?
És ment is, de még milyen finom volt. Volt abban minden: kínai kel, retek, uborka, alma, gépsonka, mozzarella, kefir. Hatalmas adag volt, de belém fért...:)
Vacsora: zöldségsaláta kefirrel
225,7 kcal
12,7 g ch
1o,7 g zs
2o,3 g f
Összesen:
1158,3 kcal
142,6 g ch
39,6 g zs
62,3 g f.
Szép és jó, ki tudtam küszöbölni a ch-t a salátával, úgyhogy jó nap volt ez...
Mozgás: fél óra súlycsökkentő jóga, ma vhogy nagyon nehéz volt.


7 megjegyzés:

  1. Már sokszor kérdezni akartam, de mindig kérdeztem mást, vagy elfelejtettem, hogy ez a kéktej mire vagy miért jó? Próbáltam a neten keresgélni, de eddig nem sokra mentem. :D
    A bodzaszörp a gyermekkoromra emlékeztet, keresztanyám csinált mindig, és egész nap azt itatta velünk, miközben játszottunk unokatesóimmal. :D

    VálaszTörlés
  2. :)))))))))))
    A kéktej mögött semmi nincs. Így hívom az 1,5%-os tejet, mivel kék a csomagolása...

    VálaszTörlés
  3. Légyszi írd le a diétás bodzaszörp receptjét. Valamikor itt is kezd érni majd a bodza.

    VálaszTörlés
  4. Bocsi, Ingrid, lemerült a telefonom. A sima bodzaitalt mindig csak találomra csinálom, sok-sok bodzavirág, több mindig, mint amit a receptek írna. Most kb 2o darab lehetett, 1 kg cukor és 3 citrom és 9 liter víz, ezt hagyom állni eg napig, msfélig, hűvös helyen és naponta párszor megkavarom. Most ennyit csináltam a gyerekeknek, ezt egy picit kell higítani, vagyis sima italho sztem elég 7o-8o deka cukor kb 1o liter vízhez. Minél több virágot teszel bele, annál jobb lesz az íze.
    A diétás változat: nekem 5 liter lett belőle, ehhez tettem 2 citromot, és valamennyi szteviát, csepp formában, fogalmam sincs, hogy mennyit, kb 2 kiskanálnyi lehetett. És ugyanannyit hagyom álli. Mindkét esetbe az állás után belecsavarom a citromkarikákat, leszűröm, palackba teszem és be a hűtőbe.
    A téli szörp változatot még nem tudom, elő kell keresnem a tavalyi változatot, sztem azt fruktózzal fogom készíteni, ha kapok itt valahol. Persze édesítővel nem annyira jó az íze, mint cukorral, de teljesen iható, az intenzív bodzaíz megvan!!! Puszi,
    J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Julikám,
      én is így gondoltam. Nem tudom, a téli szörpöt hogy lehet diétásan megoldani, meg fog-e állni cukor nélkül. Most tervezem az idei összes lekvárt por-steviával és gem-fixel eltenni, nagy kaland lesz, csak el ne rontsam. Meg nagyon örvendek, hogy áttértem újabban a panírozás terén a liszt helyett a zabkorpára, nem tudom, próbáltad-e? Nem hittem el, de a rántott tök meg a bécsi szelet is pont olyan lett így, mint a hagyományos. Talán egy kicsit több tojást vesz fel így. Na,puszi, még hívlak

      Törlés
  5. Nem probaltam, de jo otlet, ki fogom probalni, lehet, hogy pont holnap tokkel.

    VálaszTörlés