2012. május 25., péntek

Mályvatea és bodza?

Reggeli súly: 91,5!!! Még egy hét, hogy 1,6 kg lemenjen. Épp a menszim utáni héten ez megtörtént már egyszer, igaz, két hétnyi stagnálás után. Hátha most is meg fog. Nem is értem, 1-2 kg-vel több kellene lennem, meg puffadnom, meg minden ilyesmi, én meg itt csak fogyok??? :)))) Na, hát ilyen is van, az az érdekes, hogy peteéréskor megtörtént ez, de a múlt havi menszimnél is csak fogytam és nem is voltam puffadt. Nem panasz ez, és persze jó, hogy így van... Piacra akartam menni, de nem enged a főnök :((((((((((((.
Reggeli: 2 tükörtojás egy szelet gépsonka, 4o g kenyér
245,6 kcal
20,8 g ch
10,6 g zs
16,5 g f
Nagyon jól esett, mint mindig a  tükörtojás. Azon gondolkodom, hogy minden második nap megeszem 2 tojást, nem fogja-e meglökni a koleszterinemet, ami felső határon volt a télen, és orvosbarátom ösztökélése ellenére nem kezeltem gyógyszerrel. És még csak vissza sem mentem kontrollba... Azért annyira nem is gondolkodom...:)
Mit lehet kecskesajtból készíteni? Kaptam egy jó adagot vkitől...
Ebédre találtam egy klassz kis levest: krumpligombóc leves a neve, ha nem is eszek gombócot hozzá, vagy csak egyet, akkor is jól hangzik. És másodiknak nem tudom, talán rántott tök, ha kapok...
Ez jól hangzik, de kalóriadús:  http://www.mindmegette.hu/mezes-olajban-sult-kecskesajt.recept
Tízórai: egy müzliszelet
 97,7 kcal
16,4 g ch
3,3 g zs
2 g f
Megfőztem a krumpligombóc levest, nem egy nagy durranás, de joghurttal egészen finom volt. Másodiknak pedig kecskesajtos puliszka lett.
Ebéd: 1 tányér krumpligombóc leves, 12o g puliszka, 2o g kecskesajt, kefir
569,8 kcal
93,8 g ch
11 g zs
23,3 g f
Na, jó kis ebéd volt, főleg ch szempontból. S ma is megettem már a ch-m javát!!! Akkor vacsi ugyanaz lesz, mint a tegnap. Uzsi nem tudom még, messze van a bolt, ahol az eper van, autó nincs itthon, megpróbálok közelebbről beszerezni, hátha van egy fél maroknyi, turmixnak. Vacsira meg marad a saláta.
Túl vagyok már másfél liter bodzaitalon. Holnap készül a következő adag, vagyis holnapra nem lesz, de legfeljebb forrázok virágot és teát iszom belőle.
Uzsonna: eperturmix, 3 dl kék tej,  16o g eper
192,4 kcal
24 g ch
5,4 g zs
12 g f
Nem volt olyan finom, mint a tegnapi eper, itt vettem a kisboltban, nyeszlett is volt, kisebb is, drágább is.
Jaj, belaktam egy jó adag salátával.
Vacsora: két virsli, 15 g kecskesajt, kefir, rucola, uborka.
336,5 kcal
6,3 g ch
24 g zs
23,2 g f
Na, nem kevés, de a ch megint kiszorult, hála az égnek. Viszont jött helyette zsír.
Összesen: 
1442 kcal
16o,9 g ch
54,3 g zs
77 g f
Na, jót zabáltam, nem csodálkozom, hiszen megjött. 25. napra. Mostanában 27-28 naora jön, régen 26 napra,, de 25re csak egyszer. Biztosan a fogyi miatt...Hmmm...Nem volt semmi előjele, talán csak annyi, hogy nem volt kedvem tornázni.

1 megjegyzés:

  1. Biztos az italok miatt van ez. :) Jelenleg én sem puffadok, pedig kéne. Lehet, a hold állása is hatással van, nem tudom.

    VálaszTörlés