2012. május 22., kedd

Nem vagyok elégedett!

A teák működtetik az emésztésemet rendesen, de ma reggel csak fél kg-mal voltam kevesebb, mint tegnap. Lehet a közelgő menszi miatt is? Tegnap még kb 8oo kcalt vittem be, sok ch-val :(. Mozgás zéró!
Mindegy, ma visszatérek a normális kerékvágásba!!! Tegnap még volt egy kis zabi, de nem hagyhattam ki olyan különlegességeket,  mint az almás-kapros karfiol saláta, vagy finom sajtos pogácsa, vagy főtt tojással töltött krumplis-sajtos vmi, aminek nem tudom a nevét...
Úgyhogy reggeli zabpehely és kukoricapehely lesz, ebéd diétás bableves és hal, vacsi pedig tuti saláta. Ezt be kell tartanom!!!
Feltéve, ha el akarom érni a célomat...
Reggeli: 2,5 dl szteviás kakaó, 30 g kukoricapehely, 2o g zabpehely
298,2 kcal
48,7 g ch
5,3 g zs
13,9 g f
Tízórai: elmaradt
Ebéd: bableves, lecsó, icipici süti
29o,4 kcal
33,9 g ch
12,6 g zs
10,1 g f
Uzsi azér remélem, lesz. Férjem megígérte, ma együtt jógázik velem, hát kíváncsi leszek...
Uzsonna: 2 dl szójatej, 3o g kukoricapehely
248,6 kcal
4o,6 g ch
6,3 g zs
1o,6 g f
Vacsora: 2o g kínai kel, 1oo g cottage túró
114,8 kcal
6 g ch
3 g zs
2o,3 g f
Összesen: 
952 kcal
129,2 g ch
27,2 g zs
83,1 g f.
Nagyon kevés.
Mozgás: 3o perc jóga.

2 megjegyzés:

  1. HOGY KELL A DIETAS BABLEVEST KESZITENI, MERT AZT EN IS SZERETEM, FOLEG SALATAVAL, KEVES ECETTEL SARGAREPAVAL MEG KEVES KRUMPLIVAL

    VálaszTörlés
  2. Én belefőztem egy csülköt, de csak picit ettem a húsos részből a tegnap. Nagyszemű babból főztem, mert szeretem, és kuktában, mert így a keményítő jól kifő belőle és nem kell sűríteni. Sárgarépa, babérlevél, kis ételízesítő, só, ami kell még fűszer, lestyán, paprika, hagyma be a kuktába és kész. Ja és a végén egy kis tej.

    VálaszTörlés