2012. május 6., vasárnap

Mérős nap

Súly: 93,2
Egyéb adatok: így változtam centiben egy hónap alatt:
mell: - 5cm
mell alatt: -4 cm
derék: - 4 cm
csípő: - 4 cm
comb: -2 cm
vádli: - 1cm
nyak: -1
Meg kell mondanom, hogy teljes mértékben elégedett vagyok, főképpen, hogy a súlyom nagyon lement, én el sem hiszem, egy hét alatt 1,6 kg... Tegnap olvastam, hogy ha nincs torna, akkor izomból fogyunk, ez egy kicsit összezavart, s azon gondolkodtam el, hogy vajon nem azért indult el így a súlyom, mert  a héten egyáltalán nem tornáztam? Ugyanis izomból fogyunk leghamarabb. Na ez kiderül majd jövő héten, legfeljebb nem fogok minden nap csinálni kick-boxot, hanem csak egy héten mondjuk 2x, s a többi napon vmi lájtos tornát, leslie sanson gyaloglás, meg norbi duci. Persze a súlyzózást szeretném mindenképpen folytatni minden nap. Legalább húsz percet.
Ma megint zűrös nap volt eddig.
Reggeli: kimaradt
Tízórai: fél 11kor, nem késtem vele sokat :), egy cerbona szelet
72 kcal,
13 g ch
2,3 g zsír
1,6 g f
Ebéd: közösségi háznál egy szendvics, egy mini sajtos pogi, egy mini sós kifli
208,8 kcal
29,8 g ch
6,4 g zs
8,1 g f
Uzsonna: 2 tükörtojás, 26 g kenyér, egy szelet sovány hús
297 kcal
16,8 g ch
16,9 g zs
19,9 g f

Mozgás: sikerült délutánra betennem, épp most fejeztem be. Volt vagy 15 perc közepes intenzitású súlyzózás és 2mérföld, azaz 3,6 km gyors gyaloglás leslievel. Mindezzel kb. 28o kcal égettem el. És jól esett, nem azért nem csináltam végig az 5 mérföldet, mert nem bírnám, csak időm nincs, mert 1o perc múlva indulunk, haza visszük anyámékat. Fájt a szívem, hogy abba kell hagynom, de ez van.
Vacsora 2 nekifutásra sikerült, de becsületesen..., 2 szendvics első felvonásnak, mivel vmi iszonyatos erővel rám tört az éhség, hogy miért? Rejtély...
27o kcal
32,2 g ch
11 g zs
11 g f
Vacsora 2. felvonás, bőségszaru: 2 pici szelet túrós süti, krumplipüré, sertés natúr szelet
449 kcal
49,6 g ch
15 g zs
32,9 g f
Összesen: 
13oo kcal kb.
141,4 g ch
51,6 g zs
73,5 g f.
Hát ez a nap a ch-é volt, gyanítom, sőt most már tudom, hogy hormon okok állnak a dolgok mögött, mikor lesz ennek vége? Asszonta volt a dokim, ha fogyok, ez rendeződik...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ha egy hétig nem tornázol, de fogyózol, attól még nem izomból fogsz fogyni - főleg, ha mellette elég fehérjét eszel. Ez inkább hosszútávra érvényes. Sőt, mondok valamit: egész télen nem tornáztam, és az izmaim semmit sem fejlődtek vissza, két torna után ugyanúgy bírtak mindent, és addig is látszódtak. Nem olyan gyors annak a leépülése. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megnyugtató választ...

    VálaszTörlés