2012. július 31., kedd

Háááát, már nem is érdekel,

bár dühös vagyok megint. Sly: 85,8 kg. Mi lesz így??, Tényleg itt a vég? Hogy ettől-e vagy a kialvatlanságtól /reggel fél hatkor aludtam el/, de ma már sírtam is. Fáradt vagyok agyban, testben, lélekben...
Reggeli: bundás kenyér, miccs, sajt, tej /bundás kenyeret sztem januárban ettem utoljára/
434,9 kcal
28,5 g ch
2o g zs
23,7 g f
Tízórai: dinnye
87 kcl
19,5 g ch
o,6 g zs
1,5 g f
Ebéd: becsinált leves, bolognai szószos tészta
461,6 kcal
5o,5 g ch
18,4 g zs
23,4 g f
Uzsonnára szójatejes banánturmixot fogok inni fagyival. Együnk, hátha ez segít...
Uzsonna: szójatejes banánturmix fagyival /1oo g banán, 1,5 dl szójatej, 2o g vaníliás fagylalt/
206,4 kcal
37,1 g ch
3,1 g zs
7,4 g f
Nagyon jól esett, mert kb. 3 hete is lehet már, hogy nem ittam. És a vanília fagyi nagyon meglöki.
Vacsora: 2 sz extr kenyér, icipici vaj, párizsi, csirkemellsonka, picike sajt, tej
325,9 kcal
19,9 g ch
17 g zs
21 g f
Összesen: 
1515,8 kcal
155,5g ch
59,1 g zs
77 g ch
Na, ettem, adtam az állatnak. És nem mozogtam semmit. Most, ha belenézek a tükörbe, ismét bálnának látom magam, s nem tudok örülni semminek...Ez van. És lesz, amíg nem változik vmi, amiről tudom, h részben tőlem függ.

4 megjegyzés:

  1. Mi lenne, ha kb. egy hétre felfüggesztenéd a fogyókúrát, és még csak nem is gondolná rá? Ahogy írtad, fáradt a tested is, és a kúra sem igazán segít neki pihenni. De ez csak egy ajánlat. Csinálod már elég régen, a szervezetednek is szüksége van egy kis pihenőre, és most adja a jeleket. Hallgatni kell rá. :)
    Dönts okosan, bár nehéz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lenne pihenni, de sajnos nincs mikor. A hétvégén fullos program melóval, előtte való napok szervezéssel telnek, hétfőtől tábor péntekig, aztán köv héten megint tábor, azután héten megint fullmeló program és 26-ig be fogok golyózni...

      Törlés
  2. Lehet egy kis szünet tényleg jól sülne el!
    Ne csüggedj, a felén már bőven túl vagy,nem kell egy nekifutásból leadni minden kilót!
    Az a gyanúm a telihold is ludas lehet a dologban, puszi!

    VálaszTörlés
  3. szerintem meg probalj ki egy gyumolcs vagy egy gyumolcs+ joghurt napot es attol beindul, csak egy tipp, udv es ne keseredj el

    VálaszTörlés