2012. július 2., hétfő

Még megvan...

....az a garfieldos szokásom, hogy utálom a hétfőt. Vagy ahogy egy egyetemi tanárom mondta volt, aki hétfőre soha sem rakott magának órát: hétfőn még a fű se nő! Hiába a szabadnap, a népek jönnek-mennek.
Súly: 87,3 kg, nem esem kétségbe, elfogyott a mályvateám, s itt a közelben nem lehet kapni.
Reggeli: 2 tükörtojás, 3o g kenyér
21o,3 kcal
16,6 g ch
9,8 g zs
13,8 g f
Tízórai: nyista
Ebéd: féladag húsleves zöldséggel, 5o g főtt husi, csirkemell, 5o g sertéspörkölt, 2o g kenyér, kevéske sárga szilva
248,1 kcal
2o,6 g ch
5 g zs
3o,1 g f
Uzsonna: meggyturmix
143 kcal
19,8 g ch
4,4 g zs
7,8 g f
 Uzsonna 2: 2 kajszibarack
69 kcal
15 g ch
o.9 g zs
1,3 g f
Vacsora: banánturmix 
195 kcal
33 g ch
3,1 g zs
8,3 g f
Összesen: 
865,4 kcal
1o5 g ch
23,2 g zs
61,3 g f
Kevés, de egyszerűen nem bírok többet enni!!! 
Mozgás: yoga meltdown, és nem tudtam, hogy én így tudok izzadni, de alapjában véve nagyon jól esett!!!


 

2 megjegyzés:

  1. Szia, Juli, innen Csíkból is nagy gratula a haladásodhoz!!Mi van a ruháiddal? Van, amit felvegyél, hogy így lefogytál? Persze ez most a legkisebb gond, nem?

    Jut eszembe, hadd fárasszalak újra egy recepttel, tegnap olvastam, ma megcsináltam. Kókuszgolyó másképp, vagy ahogy eredetileg szerepel, reform gyógygolyók , hihi

    Hozzávalók:

    4 púpozott evőkanál (4 dkg) zabkorpa
    8 evőkanál (16 dkg) szilvalekvár(olyan házi, falusi cukor nélküli szilvalekvár)
    2 evőkanál (2 dkg) kókuszreszelék
    stevia csepp, 1 kanálka kakaó

    Elkészítés:

    Nedves kézzel összegyúrjuk a korpát,a lekvárt,s a többit,kis golyócskákat formálunk belőle, majd kókuszreszelékben meghempergetjük őket.Nekem 24 kis golyó lett, nemtom hány kalória.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Ingrid! Lassan próbálom összeturizni magamnak az utánpótlást. De rengeteg ruhát kapok a bp-i barátnőmtől, aki szintén fogyózik /mileszebbol.blogspot.com/, s aki előttem jár 15 kilóval. Ahogy fogy ki belőlük, úgy adja nekem őket, a régi ruháim egy részét megörökölte a sógornőm, a többi levittük az etnikumnak :)
    Kösz a receptet!!! Remélem, jól vagytok, és nincs nálatok ez a dögmeleg...Mi majd belehalunk...
    Puszi.

    VálaszTörlés