2012. július 8., vasárnap

Új tea

Tegnap vettem egy új teát, ez is antiadipose, de nem szenna alapú, hanem lótusz és egyebek. Az este uttam meg egy bögrével, mert asszongya, hogy így kell, viszont akár 3 bögrével is meg lehet inni naponta. /És vajon mindet este???:)/. De hatott, ma reggeli súly: 68,8 kg. Nem nagy eredmény, csak 3o dkg egy hét alatt...:( De lesz ez jobb is. Most ezt fogom inni mályva helyett end vill szíííí....
Reggeli: 2 sz extr. kenyér, túrókrém, párizsi, egy bögre tej
312,3 kcal
17,9 g ch
15 g zs
15,5 g f
Ebéd: fél adag húsleves zöldséggel, párolt krumpli, egy kakascomb, egy szárnyuborka, dinnye
454,6 kcal
56,3 g ch
8,7 g zs
38,9 g f
Uzsonna: 5o g csokifagyi
86 kcal
15 g ch
1,9 g zs
2,1 g f
Vacsora: bögre édes tej
116 kcal
9 g ch
5,6 g zs
7 g f
Összesen: 
969,9 kcal
98,2 g ch
31,2 g zs
63,5 g f
Mozgás: yoga for weigthloss. Jó lenne, ha a fogyás arányos lenne az izzadás mértékével.
Ez őrület, ma meghalt még egy kedves ismerősünk, a város virágboltosa. 56 éves volt, nyugodjék békében!!!

2 megjegyzés:

  1. Nem hiszem, hogy mindet este kéne meginni, de mindenképpen a délutáni órákban. Vagy reggel-délben-este. :D

    VálaszTörlés
  2. Gondoltam, de én sztem csak este fogok...:)

    VálaszTörlés