2012. július 29., vasárnap

Szomorú vasárnap

Mostmár nem csak dühös vagyok, hanem elkeseredett is. Ma reggel is 86 kg-t mutatott a mérleg...
Ezért eldöntöttem, hogy nekifogok enni. Az este nagy vendégség szakadt ránk váratlanul,akik hoztak egy csomó nyers kaját, ezért fél éjfélig csak húsokat és kolbászokat sütöttem. De szerencsére vacsiztam, mielőtt megérkeztek volna, így más csak egy kis telemea túrót nasiztam. Ezért nem írtam már a tegnap. Majd kiegészítem mindjárt a tegnapit.
Hócipőm tele lett, egykor feküdtem le a vendégszobába P-vel, mert már iszonyat ki volt bukva, vendégek egy része az ágyunkban aludt. Nagyon rosszul aludtam. Ezért a férjem megsajnált, és asszonta, ma ne főzzek. Örömmel engedelmeskedem neki...
Reggeli: 2 sz kenyér, burduf túró, paradicsom
232,8 kcal
36,5 g ch
5 g zs
12 g f
Nézzük az olimpiát egész nap, jó kis családi program, jó a hangulat, mindenki szurkol!!! És ordibál!!! Sztem a környéken azt fogják hinni, vmi gond. Tuti felhallatszik a tömbházakig az ordibálásunk. 
Ebéd: fél tányér zacskós leves, házi levestésztával, krumplpüré pulykatallérral, paradicsom, picike fagyimaradék, kb. 3o g
51o,7 kcal
45 g ch
1o g zs
25 g f
Uzsonna: 2 dl tej, zabpehely
199,8 kcal
26 g ch
6,2 g zs
9,6 g f
Vacsi sztem a maradék ricotta túró lesz, bár borzalmas, de sóval elviselhető...
Vacsora: túró, uborka
221 kcal
4,5 g ch
22 g zs
15,7 g f
Összesen:  
1164,3 kcal
112 g ch
43,2 g zs
62,3 g f
Mozgás: kizárólag szemtorna a tv előtt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése