2012. július 4., szerda

Hát, a tegnap...

...azt mondtam, hogy még kedve sincs csípni a szúnyogoknak, ezt most visszaszívom. Ma reggelre vagy 12 csípéssel dicsekedhetek. Nyavalyások...Gyűlölöm őket...
Súly: 88 kg. MIafranctóóóóóóóóól???????????????????
Jaj, kiborít minden. Ma gyűlésünk volt, ott kezdtem a táplálkozást 11 órakor.
Reggeli: kimaradt
Tízórai: kb. 3o g sajtos perec
119 kcal
18,8 g ch
3,3 g zs
3,5 g f
Ebéd: 5o g kenyér, padlizsánkrém, cseresznye
238,4 kcal
31,9 g ch
9 g zs
6,1 g f
Uzsonna: 3o g puliszka, 1 csirkeszárny, paradicsom
186 kcal
16,4 g ch
4,9 g zs
19,1 g f
Vacsora: vagy félkiló /legalább/ dinnye
145 kcal
32,5 g ch
1 g zs
2,5 g f
Összesen:  
688,4 kcal /MENNYIIIIIIIIIIIIIIIIIIII??????/
99,6 g ch
18,2 g
31,2 g f
Basszus, nagyon kevés, éppa  dupláját kéne megennem... Ez nem fog használni az anyagcserémnek, de NEM MEGY TÖBBBBBBB!!!!!!! Majd elpusztulunk ebben a hőségben. Megint éjszaka, és azt nehezen viselem ilyen melegben. Persze tavaly 42 fokban nem panaszkodtam a tengerparton, de MOST nem ott vagyok...:(((((((((
No, de mindezek ellenére mozgás s volt. És most izzadtam tényleg a legjobban, mert csöpögött a matrtacra az orromról és az arcomról meg a vállamról az izzadtásg. Az eredeti terv az Jillian yoga meltdown volt, de nem volt hozzá erőm, így maradt a yogazone for weightloss. De ez is jó volt, kellett!!!
Holnap, nemtom, mi lesz, mert délelőtt el kell mennem egy nőcis találkozóra, vagy inkább munkagyűlésre, nem akarom, de már bejelentkeztem, pofa kérdése... Na, valahogy majd lesz...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése