2012. július 16., hétfő

Hétfő, szabadnap...

...és folyamatosan csöngetnek!!! Őrület. Aszittem, ma kialszom magam végre, de nem jött össze...
Sajnálom, hogy mostanság olyan szűkszavú lettem, nem is tudom, mi az oka, de igyekszem majd bepótolni.
Szóval: még mindig az osztálytalálkozóm lázában égek, mert annyira jó volt, hogy remélem, sok időre feltöltődtem. Az volt a legjobb az egészben, hogy éppen ott folyattuk, ahol 2o éve abbahagytuk, ugye Beja? Legalábbis, én így éreztem. Ugyanúgy beszéltünk egyszerre, ugyanúgy nem tudtunk néha megegyezni, ugyanúgy buliztunk, stb. És olyan jól nézett ki mindenki. Még én is. És ez nagyon jó érzés volt. Vissza tértek olyan emlékek, hála pl. Beja füzetének, amiket eddig töröltem, áááááááá, hosszan tudnék még mesélni... De hát ez egy fogyinapló...:) Na, de még annyit elmondanék, hogy nem a szép ruhámat vettem fel, amit Mileszebbol - től kaptam. Abba belesültem volna a bélése miatt. Buli előtt 2 órával Sz-on betévedtem egy turiba, és csodák csodája találtam egy klassz ruhát, zsír új volt, és abban lökdöstem a testem egész éjjel...
Térjünk vissza a valóságba:
súly: 86 kg. Ez jó.
Reggeli: 2 tükörtojás, 2 sz pirítós rozskenyér, rakás kovászos uborka /imádat kategória/.
261,5 kcal
26,3 g ch
1o,2 g zs
16,5 g f
Jól laktam, mától igyekszem visszatérni a napi 5x-i étkezésre.
Tegnap kipróbáltam egy új yogát, ezt: http://www.youtube.com/watch?v=fJyPnTPvRWA , nekem tetszett, nem tudtam egészen megcsinálni, fejlődnöm kell itt is, főképpen egyensúlygyakorlatok vannak, és a napüdvözlésnek is igen érdekes formájával találkoztam benne, főképpen, ami a sebességet illeti. Érdekes, és biztos hatásos is. Ma egy másikat szeretnék kipróbálni, ebben főleg combgyakorlatok vannak, és hát én ott nagyon "erős" vagyok: http://www.youtube.com/watch?v=2lLCgMXhCZk&feature=related 
Megjött, így ma semmilen tornát nem próbálok már ki.
Tízórai: banánturmix
27o,5 kcal
45,7 g ch
5,7 g zs
8,9 g f 
Ebéd: kipukkadásig rántott cukkini kecsappal /lemértem: 22o g/
2o6,6 kcal
19,5 g ch
11,5 g zs
6,1 g f
Uzsonna: másfél cső főtt kukorica, és ezt is imádom, sajna...
317,5 kcal
59 g ch
4 g zs
11,7 g f
Na, nem veszélyes, de megijedtem kicsit. Vacsira marad egy bögre tej sztem.... 
Vacsora: fél adag banánturmix
135,7 kcal
23,7 g ch
2,8 g zs
4,4 g f
Összesen:
1191,8 kcal
174,2 g ch
34,2 g zs
47,6 g f
 Jó sok ch, nem baj az...

2 megjegyzés:

  1. koszi a biztatast, a tegnap mar vegigneztem ezt a jogafeleket, nagyon tetszett, kar, hogy egy kukkot nem ertek belole, de letoltom es megcsinalom legalabb egyszer. kLASSZ, HOGY TE TALALKOZOL SORSTARSAKKAL, EN NAGYON MESSZE VAGYOK AZ ISMEROSEIMTOL, MAR MINT A BLOGOLOKTOL. Nem semmi, hogy mar 20 eves talakozo, nekem meg csak a 7., de mar ez is soknak tunik, szep napot

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg nem tűnik soknak a 2o, mert szinte senki sem változott!!!
    Érdemes kipróbálni a jógát, nekem lelkileg is nagyon jót tesz... nem baj, ha nem érted, figyelni kell, mit csinál és követni, majd megszokod...

    VálaszTörlés