2012. július 30., hétfő

Nem kiabálnám el,

de ma reggel 85,5 kg voltam. Azonban igazán örülni csak akkor tudok majd, ha 85 alá mentem, mert már voltam 85-nél...
Reggeli: 2 tükörtojás, burduf túró, kenyér, uborka
243,4 kcal
17,8 g ch
12 g zs
16,1 g f
Megpróbálok valóban visszatérni a rendes evéshez...Nyaralhatnékom van...És leghamarabb aug.26-án mehetünk el. És iszonyat fáradt vagyok agyban. És addig még csomó meló, 3 gyerektábor, amiből 2ben biztos ott leszek, meg egy esküvő. Semmi kedvem egyikhez sem...:( És sajnos a nyaralás pénzfüggő, és nagyon úgy néz ki, hogy nem lesz tenger idén, és ez nagyon-nagyon, de NAGYON elszomorít...:(((((
Tízórai: egy gyümölcsjoghurt, zabpehely
174,4 kcal
27,3 g ch
4,2 g zs
7,8 g f
Na, du. kis meló, el kell mennem K-ba, majd utána olimpia, visszahozzák az autónkat és vendégek lesznek holnapig.
Ebéd: becsinált leves, dinnye
331 kcal
44 g ch
5 g zs
1o, 5 g f

Vacsora 4 miccs /nem volt zsíros, nagyon finom volt/, mustárral
212,4 kcal
o,7 g ch
11 g zs
28 g f
Összesen: 
961,2 kcal
89,8 g ch
32,2 g zs
62,4 g f
Hát sikerült ma is jó keveset ennem...

3 megjegyzés:

  1. A burduf túró milyen? Google-barátunk nem éppen segítőkész a témát illetően...
    Örülök, hogy sikerül csökkentened magad. ;)
    Az agyi fáradtságra egyébként a fizikai mozgást szokták ajánlani, bár szerintem a te esetedben egy totális napi pihenés lenne a megfelelő. Esetleg egy kis olvasás. :)
    Kitartás a táborokhoz, az esküvőhöz, közben meg fog jönni a kedved hozzájuk, ha máskor nem, akkor, amikor elkezdődtek.
    Legyen szép a napod! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, kedves vagy. A burduf túró román termék, nem merem azt írni, hogy találmány...:) Sózott tehéntúró és juhtúró keveréke, inkább ínyenceknek való, mert kicsit erős, pláne, ha több benne a juhtúró. Én nagyon szeretem, talán a legjobb puliszkával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahha... hát, juhtúrót még nem ettem, sózott tehéntúrót sem (csak kőrözött formájában, de azért az kicsit másabb), így elképzelni sem tudom. Valamikor azért sort kerítek a megkóstolásukra. :)

      Törlés