2012. július 21., szombat

Tudtam, hogy

el fogok tökölni a 85-nél. Tegnap igazán nem ettem sokat, ma reggelire csak két kisebb szelet dinnye volt, még mondta is apám, vigyázz, mert kimossa a beleidet, mire én, hisz éppen ez a cél. És mosta is rendesen. Haza jövök 4kor, ráállok a mérlegre és 86 kg-t mutat. Majdnem fejre álltam és iszonyat dühös lettem. Reakció-képpen jól bezabáltam.
Reggeli: dinnye
13o,5 kcal
29,2 g ch
o,9 g zs
2,2 g f
Tízórai/ebéd/uzsonna: sárga dinnye, 2 sz kenyér, kenősajt, picike vaj, 2 kisebb cső főtt kukorica
578,7 kcal
99,1 g ch
12,4 g zs
18,2 g f
Na, szép volt, belaktam, nemtom, mi volt velem...Rám jött egyszerűen egy rohadt zabálhatnék...És dühös vagyok, tudtam, hogy a 85 nem akar elengedni. Pedig nagyon szeretném még azt az 5 kg-t augusztus végére...
Vacsora: másfél szelet kenyér, kevés padlizsánkrém, paradicsom, hagyma, szalámi, barack
3o9,2 kcal
34,6 g ch
14,2 g zs
9,4 g f
Összesen:
1o9o kcal
162,9 g ch
3o g zs
32 g f
Mozgás: yoga meltdonw level 1, nagyon jó voltam, csak egyetlen gyakorlat van már, amiben képtelen vagyok egyelőre fejlődni, de majd ha kisebb lesz a fenekem...

3 megjegyzés:

  1. Annyira nem venném ezt bezabálásnak... :D Figyelj, lehet, hogy maga a víz nem ürült még ki belőled normálisan. Ne izgulj, ha egyszer megvolt, nem ment az el. ;) Csak fel a fejjel, ne legyen para! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, remélem, én is, csak biztos fáradt vagyok, az éjjel keveset aludtam...

    VálaszTörlés
  3. meglásd, hirtelen egyből 83 leszel! és nehogy feladd!!
    meglesz! :)

    VálaszTörlés