2012. július 27., péntek

Úgy kapaszkodik...

...belém a 85 kg, mint a részeg a padlóba...Ez nagyon elkeserít...Azt terveztem, hogy ezen a tájékon már sikerül 85 alá menni. Töröm az agyam, hogy mi az oka, talán nem eszek eleget, nem eszem 5x egy nap, túl későn vacsorázom, vagy ezek így együtt. 3 hét után megmértem a centiket is, ahol ment le azóta az mell, derék és comb. A többi hely rendületlenül tartja magát. Elszomorít...
Dühösen mondom ki, hogy súly: 85,8 kg...
Basszus, tegnap 85,2 voltam, mi a fene van????
Reggeli: 2 tükörtojás, gépsonka, 3o g kenyér
241,5 kcal
16,7 g ch
11,3 g zs
18,3 g f
Nagyon-nagyon dühít ez a stagnálás...:(
Tízórai: dinnye
174 kcal
39 g ch
1,2 g zs
3 g f
Ebédre rántott tök lesz ismét, alig várom....
Ebéd: 25o g rántott tök, kecsap és torma, kevés dinnye
263,7 kcal
33,2 g ch
11,5 g zs
7 g f
Már alig várom a megnyitót...Csak nemtom, miért tették olyan későre.
Vacsora: 3 rántott tök, bögre tej, zabpehely
31o, 2 kcal
31,2 g ch
14,8 g zs
12,5 g f
Összesen: 
989,4 kcal
12o,1 g ch
38,8 g zs
4o,8 g f
Azt hittem, ma sikerül többet ennem valamivel. Jaj, muszáj többet ennem, totál lelassulok...
Mozgás: yoga for weightloss, nagyon nehezen ment, talán ki kellett volna hagynom, peteérésem van, tuti...

7 megjegyzés:

  1. el hiszem, hogy bosszant, szerintem valtoztass mosgasformat, mert megszokta a szervezeted, vagy igyal tobb teat, mast en sem tudok, vagy vizhajto zoldsegeket, meglesz, ne aggodj, a szervezeted epp most stagnal, de beindul, csak abba ne hagyd, en is ilyenkor szoktam elszurni, mikor kiakadok a merlegtol, udv Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Bea, majd csak beindul, tudom,c sak dühös vagyok...

      Törlés
  2. Szia!

    Belenéztem hogy miket és mennyit eszel, és elég kevés kalórián vagy, a fogyás is nagy valószínűség szerint ezért állt le, ha elfogadsz egy tanácsot, én felvinném minimum 1400 kcal-ra a napi bevitelt, és megpróbálnék tisztábban kajálni,kevesebb ch,zsír, több fehérje, fehér kenyér helyett tk, graham, kornspitz, kalóriában nem jobbak, viszont jobban tartanak(hasban), és nem ugráltatják a vércukrot sem. A nagy melegben jólesik a gyümölcs, én is nagyon szeretem őket, viszont a gyümicukor is "gyilkos" diétában. A rántott dolgokat hogy készíted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a figyelmet. A ch nagy része gyümölcscukor, és szerintem nem olyan nagy gáz, ha ebből többet viszek be. Amikor volt egy pár hete a nagy kánikula, és már volt dinnye, akkor is iszonyatos mennyiségeket ettem meg belőle, és a fogyás ment tovább. Azt figyeltem meg az elmúlt 15 kg-ban, hogy kb 5 kgonként van egy kis stagnálás. Remélem, csak erről van szó. A kenyér amit eszem, sokszor tk vagy rozs, csak nem írom ki. Viszont a napi kajálás nem tudatos. Nem azért eszem ilyen keveset, hogy többet fogyjak, hanem mert nem tudok többet. Gondolom, ez az össze-vissza időjárás.
      A rántott dolgokat klasszikus módon készítem, liszt, tojás, zsemlemorzsa, de nem fehér lisztet, hanem tk vagy graham vagy tk rozslisztet használok, ami éppen van itthon. Mindenképpen bő zsiradékban sütöm, mert akkor kevesebbet vesz fel és papírtörlővel totál leitatom róla, amit rajta marad, még azon nyomban melegen. Ennyi, asszem. Ja egyszer kipróbáltam a sütőben sült rántott husit, nem volt nagy keletje, s mivel nagy a család nincs időm külön kotyvasztgatni magamnak...
      Üdv,
      J.

      Törlés
    2. Nem vagy éhes ilyen kevés ételtől? Én tutira feldobnám a bakancsot:)
      A rántott dolgokkal az a gáz az olajban sütés miatt,h még ha lecsepegteted is kb 5xözi a kalóriákat sajnos. Abban viszont igazad van hogy sütőben nem érdemes bohóckodni, mert nem lesz finom.
      Periódusok mindig vannak, marhára bosszantó dolog mikor megáll a fogyás, ilyenkor lehet trükközni, becsapni a szervezetet egy töltőnappal pl:)

      Törlés
  3. Pont ez a baj, hogy nem vagyok éhes!!! Hidd el, ennék én, akárki megmondhatója, mennyire imádok enni /pl. legjobb barátnőm: mileszebbol.blogspot.com/. De most ez van, amióta van ez a rohadt kánikula, most meg ez az összevissza időjárás, meg volt összevissza program is egy-két hete. De az is lehet, hogy egyszerűen csak elszoktam a több evéstől. Ma megpróbálok visszaszokni az 5x-i kajálásra és a sok folyadékra, sztem nem viszek be elég folyadékot mostanság. Rántott dolgokat nem eszem olyan gyakran, hogy gond lenne sztem.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem beindul az majd, nem kell aggódni. :) A több evéshez meg vissza kell szoktatni a szervezetet, ezt tanúsítom. Ügyes leszel, meglesz az! :)

    VálaszTörlés