2012. július 7., szombat

Kis lehűlés...

...volt tapasztalható az éjjel, így reggelre a szobában nem 3o fok volt, hanem csak 29. De éjjel kellemesen éreztem a huzatot az ágyon. Talán ennek köszönhető, hogy az étvágyam is megjött, így jól bereggeliztem, talán még túlságosan is jól.
Súly: 87,3 kg...:(((((((((((((
Reggeli: kenyér, túrókrém, csirkepárizsi, uborka, barack
372,8 kcal
5o,3 g ch
13,3 g zs
14,7 g f
De mondhatjuk azt is, hogy ez reggeli és tízórai volt egyben, mivel a 2 barackot másfél órával hamarabb fogyasztottam el, mint a reggelit. És sztem ebédig nem is fogok kívánni semmit.
Ebéd: rizs, rántott tök, nagyon sok, paradicsom, dinnye, szintén sok :)
5o7,5 kcal
79,3 g ch
12,6  zs
11,6 g f
Na, ez aztán ebéd volt a javából!!! Nem érdekel most, és a sok ch sem, dinnyét fogok enni megint nemsokára...
Vacsora: zöldségleves, másfél töltött káposzta
278,2 kcal
26,8 g ch
12,8 g zs
14,1 g f
Összesen: 
1158,5 kcal
156,4 g ch
38,7 g zs
4o,4 g f
A vacsora azért jött így össze, mert gyászoló barátaink hívtak, muszáj volt menni, mert beszélgetni szerettek volna. szégyen lett volna visszautasítani őket, de csak keveset ettem.
Mozgás: elmaradt.

1 megjegyzés:

  1. Ugyan, hibahatáron belül, rá se ránts!

    Általában fél kilenc körül leszek net közelben, ha tudsz majd gyere, puszilunk Benneteket!

    VálaszTörlés