2012. június 18., hétfő

Végre itthon...

Jaj, nem szeretem az elmenések abból a szemontból, hogy zabálok, és nem bírom magam türtőztetni. Nem akrok erről túl sokat beszélni, hisz beszél helyettem a ma reggeli súlyom: 9o kg...:((((((((
Inkább arról beszélek, hogy csodálatosan telt el az elmúlt 2 és fél nap. Nem hinném, hogy akár egyik napon is túl haladtam volna az 15oo-16oo kcalt, de volt abban rántott hús rántott hússal, fagyi sütivel.
Ami a mozgást illeti: volt egy jó kis hegymászás, meredek terepen, hátamon egy 4 kilós zsákkal, és annyira büszke vagyok magamra, hogy megcsináltam. Ezelőtt 3 hónappal lent maradtam volna a hegy tövében az idősebbekkel, tuti.
Szóval, kérdeztétek, hol kirndulunk: szervezett buszos kirándulás volt, Erdély egyik legszebb táján. Útvonal: Magyarlapád, Nagyenyed, Torockószentgyörgy, Torockó.

Torockószentgyörgyön ezt másztuk meg, ami mögöttem van:                                                                                                     
Ez én vagyok
Nos, haragudtam is, lefelé jövet, amikor a buszt egészen közel hozatta az egyik néni, mert én gyalog akartam visszamenni, ami még onnan 1,5 km volt. A Székelykő csodálatos, főképpen, ahogy elterül alatta  a falu, és percekig néztem, hogy honnan is lehetne megmásnzi,mert ősszel szeretnénk visszatérni, és meghódítani, őt:
Reggeli: 1o g hidegen sajtolt napraforgó olaj, 5o g pirítós
22o kcal
26,7 g ch
1o,4 g zs
5 g f
Tízórai: 5o g aszalt szilva, 2 db extr. knyér
186,5 kcal
41,5 g ch
1,2 g zs
2,8 g f
Ebéd: borsófőzelék, tejfölös máj
396,6 kcal
35 g ch
15,4 g zs
29,3 g f
Uzsonna: 125 g tejfölös máj, 2 paradicsom
256,7 kcal
9,4 g ch
9,9 g zs
3o,5 g f
Vacsora: 2oo g cottage túró, paradicsom
201,3 kcal
13,1 g ch
3,3 g zs
29,9 g f
Összesen:
1261,1 kcal
125,7 g ch
4o,2 g zs
97,5 g f
Mozgás: yogazone for weightloss, 3o perc. Nem nagyon akaródzott hozzá fogni,de persze, ahogy lenni szokott, nem bántam meg. Nagyon izzadtam, biztosan a inti meleg miatt is...
Egészen tetszik ez a mai étkezés, talán zsír volt több a kelleténél, de belefér...
Nagyon-nagyon szeretném, ha 9o alá menne reggelre a mérleg... Sajnos már két hete cikázgatok itt 89-9ö között, és kezdem unni. Főleg, hogy jön a verseny vége és a találkozóm is.

4 megjegyzés:

  1. Az az egy kiló csak azért van, mert a rántott hús meg a süti lassabban ürül ki a szervezetedből, de néhány nap, és ugyanott leszel, mint a túra előtt. Ne sajnáld, mert jól érezted magad.
    Ez a hely pedig nagyon szép! :) És gratulálok a meghódításához. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy hamarosan megszabadulok tőle, különben elég rendesen nyomaszt. De mától visszatérek a rendes kerékvágásba, egy időre biztos.Nincs kilátásban még egy vacsorameghívás sem...
      Kösz, a grt-t.

      Törlés
  2. Hátha együtt hódítjuk meg az a követ, nagyon jó lenne :)
    Kitartás és sok türelmet kívánok, puszi :)

    VálaszTörlés