2012. június 14., csütörtök

Tapasztalat...



hogy ahol egyszer már jártam, oda előbb utóbb visszatérek, legalábbis a kilókat illetően, ez azt jelenti, hogy ma reggeli súlyom: 89 kg - újra...
Ez jó hír volt nekem ma, rám fért...
Reggeli: 2 dl kék tej, 2o g kukoricapehely, 4o g zabpehely

Az az igazság, hogy nagy mennyiséget meg bírok enni pelyhekből...:(((((((( No, legalább lassan felszívódó, egészséges ch...
Tízórai: 5o g mozzarella, csak úgy, és káposzta torzsa, csak úgy ,mert káposztaleves lesz. És rántott tök...

Sajnos ismét jól laktam, mert nagyon-nagyon finomat főztem... Káposztaleves, sajnos paradicsomlé nélkül, mert nem volt itthon, így kénytelen voltam egy csepp rántást készíteni hozz kukoricalisztből, de az egész két napi adag levesben van kb 4o g. Kaprosan, köményesen, zelleresen, szóval finom volt, a zsírjának pedig a 8o%-át eltávolítottam a tetejéről, miután megfőtt. Aztán a rántott tököt is elkészítettem, én mindig zsemlemorzsával készítem, mert így szeretjük, így még a gyerekek is megeszik. A tököket is papírszalvétára szedtem ki, és még a tetejükre is raktam, hogy a lehető legnagyobb mennyiségű olajat felitassam, és így cseppet sem tocsog, és íze sincs, mármint olaj íze... Na, ebből megettem vagy 8 darabot, ami 15o grammot tett ki éppen.
Ebéd: káposztaleves joghurttal, rántott tök currys kecsappal



Uzsonna: egy tál káposztaleves, egy müzliszelet

És a müzliszelet: 
97,7 kcal
16,4 g ch
3,3 g zs
1,9 g f
Vacsora: zöldségsali: sörretek, zöld hagyma, kínai kel, uborka, hidegen sajtolt n.olaj, és még hozzá számítottam a tököt is, amit még ebéd és uzsonna között félúton bekaptam, így lett:





Összesen a mai nap:
1274,7 kcal
138,8 g ch
51, 3 g zs
46,9 g f
Elég jó étkezés, bár a zsír kicsit magas, a sajtok, meg az olaj...
Mozgás: semmi, mert nem volt kedvem, s akkor inkább nem csináltam, mint hogy szenvedjek. Dolgoztam éppen eleget a héten, igaz, valószínű holnaptól 3 napig nem csinálok semmit. Bár szombaton jó kis túrázás lesz. Szóval még egyet alszunk, és KIRÁNDULÁS!!!


3 megjegyzés:

  1. A rándulások közül, vitathatatlanul a kirándulás a legkellemesebb, jó utat érezzétek nagyon jól magatokat! :)

    VálaszTörlés
  2. Ú, jó kirándulást! :D Hova mentek? Megmásztok valamit?

    VálaszTörlés
  3. mar en is nagyon reg vagyok valahova kirandulni, szep hetveget, jo pihenest, a tura alatt bepotolod a tornat majd

    VálaszTörlés