2012. június 28., csütörtök

Gyümölcsnap...

No, nem tértem át a kilencvennaposra, eszem ágában sincs, csak ma gyümölcsökkel foglalkozom. Az egyik piacról felvásároltam az összes málnát. Szörpöt készítek télire, nem diétásat, mert a gyümölcscukor piszok drága. Hát sztem télen napi egy pohár szörp bőven bele fog férni...
Haza hoztam 2 darab gyereket a 3ból, ő nem akart még jönni. MOst is a szörppel vagyok elfoglalva. Az eperszörp isteni lett, megzavarítottam egy ki szárított mentával, hát valami csodásan pikáns lett...
Reggeli: 2 tükörtojás, kenyér, dinnye
219 kcal
18,6 g ch
9,9 g zs
14 g f
Tízórai: egy tejes fagyi
85 kcal
13 g ch
2,5 g zs
2 g f  
Ebéd /helyett/: 2 szlet kenyér, vajkrém
182,6 kcal
32,5 g ch
3,1 g zs
6,2 g f
Uzsonna: 3oo g cseresznye
183 kcal
42 g ch
2,1 g zs
2,4 g f
Vacsora: egy egész csirkecomb, borsó, sárgarépa, paradicsom
297,8 kcal
18,4 g ch
8,4 g zs
37,5 g f
Összesen: 
967,4 kcal
124,5 g ch
26 g zs
62,1 g f
Arányaiban jó étkezés, összességében kevés... Nem tudom, miért, de nem kívánok mostanában többet, igaz, h a héten még levest sem főztem, azért is kevesebb.
Mozgás: yoga meltdown level 1, ma szuperül ment, de tényleg. Még egy hét, sztem és 1oo %-os lesz...

3 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a mondatod: "Haza hoztam 2 db gyereket a 3ból..." Olyan, mintha egy bevásárlást írnál, nekem abszolút úgy jön le. :D Persze tudom, hogy korántsincs így, csak nah. :D Nekem most két bizonyos gyerekből van elegem, de hát ők nem a sajátjaim...
    Amúgy a gyümölcsnapot be lehet iktatni egyszer-kétszer bármelyik diétába. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, nálunk sokszor előfordul, hogy a sajt gyerekeinken kívül van még 2-3 más gyerek is, ezért ha megyünk vhova, muszáj számozni őket...:)

      Törlés
    2. Oh, ez így tök jó. :D
      Hajrá a jógához. :)

      Törlés