2012. június 10., vasárnap

Meggyleves és grillcsirke....

Hát, azt reméltem, nagyobb ütemű lesz a fogyásom. De sebaj, nem panaszkodhatom, mert mégis csak lefelé megyek, hogy ne kiabáljam el, rég nem volt olyan, hogy reggelre többet mutasson. De azért ma szennázok egyet, mert a két napi túró evés megrekesztett kicsit. Ma nem fogok tornázni sem. Pihi nap van!!!
Reggeli: vajas pirítós, csirkemell sonka, zsírszegény kefir
283,2 kcal
29,6 g ch
1o,6 g zs
17,2 g f
Ebédre meggyleves és grillcsirke, nekem párolt zöldséggel, többieknek rizzsel.
Tízórai: egy müzliszelet
 97,7 kcal
16,4 g ch
3,3 g zs
1,9 g f
Ebéd: 13o g csirkecomb, 13o g párolt zöldség: zöldbab, brokkoli, karfiol, sárgarépa
311 kcal
9 g ch
17,1 g zs
3o,7 g f
Most egy nagy-nagy pihi...:))))))))
Lehet, hogy este lenyomok egy súlycsökkentő jógát, mert nagyon hiányzik...
Uzsonna: egy müzliszelet, 3o g meggy a levesből, mert nagyon kívántam az édeset
153 kcal
29,7 g ch
3,7 g zs
2,1 g f
Vacsora: maradék csirke, konkrétan egy alsó comb, paradicsom, egy bögre fahéjas langyos tej
228,4 kcal
17,1 g ch
7 g zs
23,6 g f
Összesen:
1o73,3 kcal
1o1,8 g ch
38 g zs
75,5 g f
Nagyon jó arányú étkezés, kevés kalóriával. Megint szuper jó kis fehérje nap volt.
Mozgás végül elmaradt, mert kellő képpen elfáradtam estére, mivel éjjel fél 3kor még nem aludtam. Kellett nekem csipetnyi fehér tea a gyümölcs teámba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése