2012. június 27., szerda

Hiányoznak...

...a gyerekeim, de nagyon. Sokszor várom, hogy elvigyük őket mamához, hogy legyen egy kis csend, aztán eltelik 1-2 nap és megőrülök utánuk. Hát, ez már csak ilyen...
Súly: 88 kg, így, bár már hét közepe van, de neki láthatok a 87 kg-nak.
Reggeli: némi marinált paradicsom, fűszeres olajban /Lidlből/, egy háromszögű sajt, egy szelet kenyér
169,7 kcal
17,2 g ch
8,3 g zs
6,5 g f
Ma sok meló lesz, délelőtt is, aztán 2től meg 4től, este be kell raknom a szörpöket, juj.
Tízórai: 2 ciniminis müzliszlet, nagyon finom
21o kcal
31,2 g ch
6,6 g zs
3,2 g f
Még egy montázs arról, hogy mivé lesz az emberlánya:  március - április - június 

Ebéd/uzsonna: 1 zsömle, padlizsánkrém majonéz nélkül

243,2 kcal
47,4 g ch
13,22 g zs
1o,4 g f
Vacsora: banánturmix
218 kcal
35,5 g ch
3,8 g zs
1o g f
Összesen: 
84o,9 kcal
131,3 g zs
31,9 g zs
3o,1 g f
Nagyon keveset ettem ma,nem is tudom, hogyan történhetett ez...
Mozgás: yogazone for weightloss 11o %-on :)
Most megyek anyámhoz, ott alszom, mert reggel ki akarom fosztani gyümölcsből a nagyvárosi piacot!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, igazán látványos a változás!
    Csak így tovább, és ami nagyon klassz dolog, hogy rendszeresen mozogsz is. (én nem, sajnos még sok a túlsúly rajtam, és nemigen bírják az ízületeim, de hamarost eljön a mozgás ideje is!)

    VálaszTörlés
  2. Oximoron, köszönöm az észrevételt. A mozgással kapcsolatban csak biztatni tudlak!!! Nekem is teljesen tropára voltak menve az ízületeim, a gerincem a térdem. Én Norbi-ducival kezdtem, és fokozatosan fejlődtem, először hétről-hétre, aztán napról-napra. Kb egy hónap alatt eljutottam a Norbi kickbox edzésig, anélkül, hogy az ízületeim megsí1nylették volna. A mozgásban a lényeg szerintem indig a fokozatosság. Soha nem késő elkezdeni, és biztasd magad, én is biztatlak!!!

    VálaszTörlés