2012. június 7., csütörtök

Végre itthon

Utálom, hogy folyton felborul a programom.
A lábam: ciszta az achilles inon, de nem kell műteni, mozgás bármi lehet, kivéve ugrálós. Biciklizés ajánlott, haza hozatom a szobabiciklimet. Bár a jógámmal tökéletesen elvagyok. Tegnap előtti kajálásom nemtom, mennyi lehetett, de este bezabáltam. Tegnap 13oo kcal körül ettem, vinettás kenyeret, karalábélevest, rizst csirkecombbal, müzliszeletet, tejet. Ma reggel 9o kg-t mutatott a mérleg, Lehet, h holnap meglátom a 89, valamennyit? nagy határvonal lenne, sokat fog jelenteni nekem...
Reggeli: 2 tükörtojás, 35 g baguette, egy szenna tea, csak, hogy helyre álljon a rend
222,6 kcal
18 g ch
1o,3 g zs
14,4 g f
Tízórai: 2 dl piros tej, 2o g zabpehely
2o5,2 kcal
22 g ch
8,5 g zs
9,9 g f
Ebéd: krumplileves, 4 db sajtos perec /házi, kicsi, 4o g/
374,2 kcal
61,4 g ch
9,6 g zs
1o,3 g f
Még este hattól meló, kb fél nyolcig, nyolckor pedig jóga, nagyon várom már!!!
Uzsonna: 1 kicsi fasírt darab, hozzáadom a vacsihoz
Vacsora: 3 szelet extr. kenyér, körözött, uborka
243,9 kcal
17,2 g ch
13,3 g zs
13,6 g f
Összesen: 
1o45,9 kcal
118,6 g ch
41,7 g zs
 48,2 g f
Hát, nem volt egy zabálós nap, de hiányzott már egy ilyen a sok lelkiismeret furdalás után, amit megettem az elmúlt egy hétben...
Mozgás: jóga, még mindig a súlycsökkentő, s ma eldöntöttem, akkor megyek tovább, ha itt már minden gyakorlatot tökélyre vittem, s nem dicsekvés képpen, de közel állok hozzá...:) Sztem jövő héten jön majd a a jillian féle yoga meltdown
Az az igazság, hogy a centik akkor indultak be igazán, amikor elkezdtem ezt a jógát...

2 megjegyzés:

  1. Nem emlékszem, hogy lett volna-e olyan pillanatom, mint amilyen neked lesz a 89,9 (vagy annál alacsonyabb) láttán. Mindig tervezem, hogy ha az 56-ot elérem, elbőgöm magam, de szerintem ugyanez lenne az 59,9-nél is. Bár már a 66-nak is örültem egy éve, mert előtte utoljára 12 évesen, tehát tíz évvel korábban voltam annyi.
    Na, drukkolok, és veled várom a holnap napot! :)

    VálaszTörlés