2012. június 11., hétfő

Nos...

...egy nap alatt 7o dkg, nem rossz, a szenna és a mályva megtette hatását. Szóval súly ma reggel: 89 kg...
Éjszakám szörnyű volt, nem sokat aludtam, na majd bepótolom. Ma új jógát próbáloki ki, szintén súlycsökkentő, igaz egy órás.
Reggeli: 2 tükörtojás, pirítós, uborka
272,4 kcal
28,9 g ch
1o,1 g zs
16,7 g f
Anélkül, hogy elbíznám magam, és ne legyen félreérthető:  azt hiszem, jól csinálom!!!
Szóval, még 3o nap a találkozóig, és már csak 4 kg mínusz. Hátha sikerül, bár a ruhám, amit Andikámnak köszönhetek, már hordhatóan és elfogadhatóan néz ki rajtam...
Tízórai: csokis müzliszelet
113,2 kcal
15,8 g ch
4,3 g zs
2,2 g f
Na, klassz. A súlyom örömére beeszek egy vastag ebédet, konkrétan: lengyelkolbászt és lekváros fánkot.
Ebéd: 15o g lengyelkolbász, paradicsom, egy darab fánk - 65 g-os.
61o kcal
44,7 g ch
3o g zs
25,8 g f
Ez van, még van kb 2 db egyenként 2oo kcalos étkezésem. Nem is érzem jól magam, hogy ennyit ettem, talán ez az időjárás az oka. Ma elmarad a jóga sajnos, lesz helyette gyógyfürdőzés Cs-nél. Jó lesz egy kicsi kikapcs. Sztem az első meccset ott nézzük meg a strandon
A 2 db 2oo kcalos kajálást egy kalap alá hoztam a strandon. Cs egy isteni finom bográcsossal várt minet, s mivel a gyerekek fagyiztak, nem bírtam ki, hogy ene egyek meg egy 7o kcalos vaníliafagyit.
Vacsi: egy adag gulyás, egy fagyi
4o1 kcal
56 g ch
11 g zs
18,4 g f
Összesen:
1396,6 kcal
145,4 g ch
55,4 g zs
63,1 g f
Na, nem olyan rossz ez, csak be kellene osztanom, hogy mondjuk fagyit ne egyek egy napon fánkkal...
Nem tudtam megfejteni, miért támadt ez a zabálhatnékom, most is ennék, csak már éjfél van..

4 megjegyzés:

  1. ÓRIÁSI GRATULÁCIÓ!!! :D:D:D
    (Most már tényleg veszek mályva teát, ki kell próbálnom, amint elfogyott az oolongom, mert az is brutál.)

    VálaszTörlés
  2. KÖSZÖNÖM, most már kezdem átérezni, hogy valóban mekkora dolog, hogy már a 8o-asoknél tartok...:)
    Mégis csak egy mázsa voltam, hihetetlen...
    A mályva tea óta tényleg, mintha jobban beindult volna.
    A oolong, az milyen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Az oolong igazából jó, de pont most írtam róla a blogomban, és kezdek kétkedni... :S

      Törlés
  3. Jó kezdődik a heted, nagy gratula!!!
    Puszi!

    VálaszTörlés