2012. június 23., szombat

Szomorú és dühös

vagyok. Mert a súlyom megint 88,8. Nem is kommentálom. Beszennáztam, és epret reggeliztem, ami vízízű volt, és savanyú, de a férjem vette a tegnap drága, amikor utazott hazafelé, s az úton látta.  Még van egy ugyanannyi adag, mint amit megettem. Várom a szenna és az eper hatását. És ne is mondja még, hogy tegnap is iszonyat zabálhatnékom volt. Hátha mára csitul. Afrancessenbele - a gyermeknek káromkodni kél kedve!!! Lassan i vagyok fordulva önmagamból, muszáj lenne az elhanyagolt lelki dolgaimat rendbe rakni, s az talán segíteni fog a fogyásban is. Sokat eszem magam, de ettől csak felfelé megy a mérleg.Teljesen kikészít ez a hol fent, hol lejjebb állapot. Már azon is gondolkodtam, hogy vajon csak ennyit tudok fogyni, s itt megállok? Borzalmas gondolat.
Reggeli: 4oo g eper
136 kcal
28,8 g ch
2,4 g zs
3,6 g f
Tízórai: nem volt
Ebéd: fél adag krumplileves, rizs, kevés hús, eper
366,5 kcal
55,4 g ch
11,3 g zs
1o,8 g f
Uzsonna, nemtom mi lesz, ha lesz. Itt vannak Zs-ék, vacsira padlutkát kért, szőlőlevélbe. Zsírtalan húsból fogom készíteni, ők elmennek strandra. Mire hazajönnek, el kell készülnie. Akkor egyúttal csinálok annyit, hogy holnap az legyen ebédre is.
 Uzsonna: 3 őszibarack, egy szelet zserbó
25o g kcal
4o g ch
3 g zs
4 g f
Elkészítettem a padlutkát, míg fő, addig jóga, vacsi nemtom, mi lesz.
Vacsora: 5o g kukorivapehely, 2,5 dl tej, jó kis ch-s nap megint...
318 kcal
54,7 g ch
4,8 g zs
14,3 g f
Összesen:  
1070,5 kcal
178,9 g ch
 21,5 g f
32,7 g f
Feneessenmábele, mennyi ch. Valami nincs rendben, ha ennyi ch-t zabálok...Nagyon idegesít!!!
 

3 megjegyzés:

  1. Nincs olyan, hogy megállsz. :) Max stagnál a fogyás. De lehet, hogy csak formálódsz, épül az izmod, és az mindig többet nyom, mint a zsír.
    Menni fog ez, tényleg, hidd el! Vegyél egy nagy levegőt, hessegesd el a rossz gondolatokat, és csak a jókra gondolj.

    VálaszTörlés
  2. sajnos en is ilyen vagyok, ha padlon vagyok lelkileg akkor ehetnekem van,foglald le valamivel magad, s akkor kevesebb ido jut enni, vagy pihend ki jo alaposan magad, es akkor ujra folytatod teljes gozzel, ugyes leszel

    VálaszTörlés