2012. június 19., kedd

Azt azért...

...nem gondoltam volna, hogy éppen egy nap alatt el is érem a 89 kg-t. Mert, igen, kedveseim, újra itt vagyok!!! Nos,innen kellene tovább menni, mondjuk hétvégéig úgy 88-ra, s akkor jobban megnyugodnék. Mert ahogy Andikám mondja: a kerek számok körül mindig sok a gubanc, s nehezen engednek tovább. És tényleg, emlékszem, hogy 95 körül is volt vagy 2-3 hét sza....kodás. S most ugyanúgy 9o körül is megvan. De remélem, ezzel vége lesz most. Azért gondolom, hogy a tegnapi jóga is jócskán besegített.
Mai  kajaterv: reggelire tojás, ebédre, husileves kakasból, anyám küldte, s ugyancsak kakasból újkrumplival római tálas kaja. Vacsi, biztos saláta vagy túró...
Reggeli: 2 tükörtojás, 4o g kenyér
236,4 kcal
22 g ch
9,9 g zs
14,8 g f
Tízórai: 5o g aszalt szilva
127 kcal
3o,5 g ch
o,1 g zs
1,5 g f
Ebéd: húslves zöldséggel, párolt krumpli, 1oo g csirkecomb
328,5 kcal
41,6 g ch
5,9 g zs
27,4 g f
Uzsonna: 1oo g kurmpli, 5o g csirkecomb, 5o g tejszínes fagyi
258 kcal
36,9 g ch
1o g zs
16,5 g f
Nagyon kívántam a fagyit, meg ez a zabálhatnék...Érdekes, másnak meg elmegy az étvágya ebben a hőségben. PMS-nek tudom be...
Vacsora: 4oo g sovány kefír
184 kcal
13 g ch
6 g zs
13,2 g f
Összesen.
1133,9 kcal
144 g ch
31,9 g zs
73,4 g f
Bőven belefért a fagyim...Jó nap volt vés szempontjából, elégedett vagyok az aránnyal is.
Mozgás: 3o perc yoga meltdown level 1, majd becsináltam, többször is majdnem feladtam, végül is kb 8o-85 %-on megcsináltam...De kegyetlenül megizzadtam érte. Talán PMS, talán a meleg id, vagy mind2. Végül jó, hogy megcsináltam, mert talán holnap-holnapután már szünetet kell tartanom.

3 megjegyzés: