2012. június 26., kedd

Fáradtság

Mivel vasárnap éjjel igen csak keveset aludtam, ezért ma ki vagyok nyúlva, mert a tegnap nem volt időm fáradtnak lenni. Szerencsére a levegő lehűlt, de hét közepétől megint mondják a 35 fokot...:(((((
Súly: 88,5 kg, de sebaj, a tegnapi hiányos vécézés, és kevés folyadékbevitel miatt van. Egy kis szenna, és reggelre nem lesz semmi gond, s jöhet a következő cél, a 87 kg.
Hoztam ma pár képet, ma reggel készültek:
Igen, a fenekemből van mit ledolgozni, és mindig is lesz, mert ilyen, és a küső combom is, de alapjában véve, tetszik.
Persze bugyiban-melltartóban koránt sem üdítő a látvány...:)))
Ma kaptam egy rakás málnát, van még fagyasztott eprem, hozzá főzöm és fincsi szörpöt készítek a gyerekeknek.
Reggeli: 3 szelet extr. kenyér, 2 háromszögű sajt, 1 paradicsom, kevés málna
209,6 kcal
18,6 g ch
1o,6 g zs
1o g f
Olyan jó itthon és normálisan étkezni, ez most felvidít...
Tízórai: egy natúr müzliszelet
97,7 kcal
16,4 g ch
3,3 g zs
1,9 g f
Ebéd: zöldbabfőzelék, 6o g sült lengyel kolbász, paradicsom
385,8 kcal
24,2 g ch
24,8 g zs
16,3 g f
Jó sok zsír... :((...De nagyon finom ebéd volt.
Uzsonna: eperturmix
1o2,2 kcal
11 g ch
3,2 g zs
7,3 g f
Vacsora: fél adag zöldbab főzelék, paradicsom, zöldhagyma
18o,4 kcal
21,2 g ch
7,8 g zs
6 g  f
Összesen:
975,7 kcal
91,4 g ch
49,7 g zs
41,5 g f
Nem semmi adag zsírt tettem ma be magamba!!! És fehérjét nagyon keveset. Na, ez van.
Mozgás: yoga meltdown level 1, nagy kényelmesen, mert azt hittem ma, hogy belehalok, Nem tudom, talán fáradt vagyok... Nem baj, ilyen is van, de legalább csináltam, s azért meg volt az kb 75-8o %-ban.

5 megjegyzés:

  1. Azta, elkepesztő, csini vagy és jó a szerkó is!
    Gratula, csak így tovább, a kép magáért beszél vagyis Rólad, ugyanis tegeződünk, vagy mi :DDD

    VálaszTörlés
  2. Tudod, hogy mindig odavoltam a csíkosért...:)

    VálaszTörlés
  3. Haladsz, haladsz, nagyon csinos vagy! :) A fenekedből is fog még lemenni. ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Mosolytó! Igazából annyira nem is aggaszta a fenekem, mert az elmúlt 25 évben megtanultam elfogadni...:)

    VálaszTörlés