2012. június 8., péntek

Elmaradt

a mára tervezett eufória.... Nagy-nagy jóindulattal kimondhatnám a 89,9-et, de nem teszem, mert magamat csapnám be. Inkább 9o az még, bár lefelé tendál a mérleg nyelve. Nem keseredek el, de elterveztem a mínusz 5 kg-t július 13-ig, a találkozómig. Reális esély van, statisztikai nincs, ugyanis a max, amit egy hónap alatt fogytam eddig, az 3,6 kg volt. Többet és mást nem tudok tenni. Folytatom így a kajálást, br jövő hétvégén megint felborulni látszik a dolog, mert buszos kirándulás lesz péntektől vasárnapig.
Reggeli: egy szelet pirítós, körözött, joghurt, eper
278,2 kcal
34,3 g ch
1o,4 g zs
13,3 g f
Tízórai: eper, joghurt
132 kcal
19 g ch
1 g zs
5,3 g f
Ebéd: bableves, főtt káposzta
319,4 kcal
35 g ch
9,9 g zs
11,7 g f
A bableves nem volt egy adag, és a kcal sem volt sok benne, mivel csak tejjel öntöttem fel és nincs benne sűrítő anyag. A káposzta pedig három töltelékről került le a lányom által, azt ettem meg, jól esett és finom volt.
Készítettem egy finom gyümölcsteát: fagyasztott megy, fagyasztott bodza, friss eper. Csak leforráztam, és nagyon aromás, finom ital lett belőle.
Uzsonna:  bableves, eper
193 kcal
26, 7 g ch
6,6 g zs
7,5 g f
És még egy nagy adag tea.
Vacsora: 2oo g cottage túró, 2 paradicsom
238,7 kcal
2o g ch
3,6 g zs
31,5 g f
Jó kis vacsi volt, és nagyon finom, ez most az új kedvencem...
Összesen: 
1161,3 kcal
135 g ch
31,5 g zs
69,3 g f
Micsoda tökéletes étkezés és arány!!! Nem minden nap jön össze...
Mozgás: Jillian-féle yoga meltdown level 1, itt van mit tökéletesítenem, de leszámítva két gyakorlatot, minden tökéletesen ment, és olvadt a zsír keményen...

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom a mérleget. :( Viszont ami késik, nem múlik! ;)
    Ez a tea tök jó ötlet! Én is szoktam itthon "garázdálkodni", pl. tavaly csináltam a tearózsa szirmából teát. :D De állandó a szeder- és eperlevélből készült verzió is. :)

    VálaszTörlés
  2. A MERLEG ENGEMET IS A SIRBA TUD TENNI, KEPES AZ EGESZ NAPOMAT ELRONTSA, IGY CSAK RITKAN ALLOK REA, VAGY CSAK AKKOR HA EROS VAGYOK. eZT EN is tapasztaltam, tapasztalom, hogy a kerek szamokat, meg az 5-ket a legnehezebb atlepni, a tobbi konnyebben megy, nekem tobb mint fel eve nem megy 70 ala, pedig elotte ennyi ido alatt meg 10 is lement, kb januar ota kinlodok, hogy 70 ala menjek de nem megy, viszont ha tornazok es odafigyelek a kajara akkor nem puffadok, jo a kozerzetem, fitt vagyok, energikus, es ennel tobbet semmi sem szamit, szerintem. Ugy hogy fel a fejjel, merleget elpakolnim szia

    VálaszTörlés
  3. Mosolytó, tökéletes gyümölcstea, még készítettem egy adagot, nem győzöm inni, már a 2 liternél tartok. Olyan, mint a tasakos gyümölcstea, csak sokkal intenzívebb az íze, és gondolom a vitamintartalma is...:)

    VálaszTörlés
  4. Bea, hajrá neked is, nekem is...:)

    VálaszTörlés