2012. június 29., péntek

Magányos hétvége

Na, azért ez így túlzás. De a férjem elutazik 3 napra az önkormányzati testülettel Szombathelyre, ami tőlünk 55o km. És nem szeretek egyedül maradni, de bízom magamban, hogy nem fojtom zabálásba felnőtt-magányomat, inkább nem veszek semmi kaját.
Súly: 87,5 kg. Elégedett vagyok, szépen megy lefelé. És még egy örömhír: ma reggel kutakodtam kicsit a szekrényemben és rátaláltam arra a szokányra, ami 1o éve jó volt rám, és ismét jó!!! Azzal voltam a 1o éves találkozón...:)
Reggeli: egy zsömle, vaj, lapkasajt
223,8 kcal
29,1 g ch
9,7 g zs
5,3 g f
Tízórai: 3oo g cseresznye
183 kcal
42 g ch
2,1 g zs
2,4 g f
Ebéd: krumplipüré, tarja, paradicsom
367,3 kcal
33,8 g ch
13 g zs
28, g f
Uzsonna: ua. paradicsom nélkül és nagyon kicsi adagban
197,4 kcal
8,8 g ch
8,3 g zs
21,8 g f
Nagyon úgy érzem, hogy vacsora csak egy bögre tejcsi lesz... 
Vacsora: 1 bögre kék tej
115 kcal
11 g ch
3,7 g zs
8,7 g f
Összesen: 
1o86,5 kcal
124,7 g ch
36,8 g zs
66,2 g f
Mozgás: rakás takarítás, yogazone for weightloss, és nagyon izzadtam, 11o%-on
Most meg kell említenem, hogy éppen félúton vagyok: 12,5 kg ment le, 12,5 van még hátra az első körben. Persze, ha még nem leszek elégedett, megyek majd tovább, de nem akarok beesett arcú lenni. Ez most óriási dolog nekem, mert soha nem hittem magamban, soha nem gondoltam, hogy csodaszer nélkül ez lehetséges. És ne hangozzék nagyképűségnek, de igenis kihúzom magam, és BÜSZKE VAGYOK MAGAMRA!!! Ami még azt hiszem nem nagyon fordult elő velem...legalábbis ilyen mértékben nem. 8 éve csak vágyálom volt az, ami most valóság. Nem az ideális testsúly, attól még messze vagyok, hanem ez az út, amit járok, amiről nem tudtam, hogy számomra is van benne egy kis utca, ami az enyém, amin én fáradtság nélkül tudok járni... De most már tudom, az erő nem csak velem van, de BENNEM VAN!!! És ennél jobb érzés nem sok akad a világon. Hát, ez van, ez vagyok, Végre...

2 megjegyzés:

  1. Ez az ilyen tisztviselő nap keretében lesz? Unokanővérem sem lesz a hétvégén, így szombaton vigyázok a gyerkőcökre (mert az apjuk nappal 12órázik). Amúgy tőlünk kb. 400 km-re van Szombathely, az sem kevés. :D
    Oh, egyre jobbak ezek a kilók, nagyon haladsz, nagyon ügyes vagy! :) Gratulálok a szoknyához is. Esetleg felveszed valahova? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a férjem önkormányzati képviselő lett és ez az első hivatalos útja. Városnap lesz és meghívták a mieinket.
    Akkor te sem fogsz unatkozni a hétvégén, hétfőre biztos eleged lesz még jobban...:)
    Köszönöm a grt-kat.
    A szoknyáról: vagy két hónapja volt egy olyan tervem, hogy mivel abban voltam a 1o éves találkozón, ill. az osziórán, azt veszem fel most is. De akkor azt gondoltam, hogy biztosan nem fogok addig belefogyni. Sajnos sokszor éppen a kicsinyhitűségem a legnagyobb ellenségem...:) Nagy örömmel tölt el, hogy akár abban is elmehetek az osziórára mához két hétre...

    VálaszTörlés