2012. június 2., szombat

Ballagás

Tegnapi napról inkább nem beszélnék, de nem volt zabálás, csak kb. 5 szelet süti, ami sok volt. Émelyegtem is rendesen, elszoktam tőle...
Reggeli súly: 9o,3, sajnos nem értem el a 89,9-t, de 9o voltam már tegnapelőtt reggel.
Reggeli: 5o g kukoricasaláta, 5o g rántott hús, paradicsom
248,8 kcal
14,g ch
15,2 g zs
14,3 g f
Még egy rántott husi, és egy fél szelet diós süti. Elegem van abból is, meg a sütikből is. Alig várom, hogy vissza álljon minden a régi kerékvágásba...
Nagyon jó volt, hogy itt volt a legjobb barátnőm, mert sajnos 35o km választ el és elég ritkán találkozunk. Ő is egy tízest dobott le, mint én, így hoztam egy képet, aminek a címe: -2o kg: - én vagyok bal oldalon -
Ebéd, vagy valami evésféle: 5 db házai sósperec, egy stangli, vagyis ch bomba. Most már utálom, amit csinálok.... 
Nem érdekel, amit ma ettem, mert nem bírtam, epegyógyszert kellett bevennem, elegem van!!! És egyébként is este visszatértem a rendes kerékvágásba, mert jógáztam, nagyon hiányzott, ill. mindjárt megiszom egy pohár langyos tejet, a mályvateát és lefekszem. Holnaptól minden megy tovább!!! És ez így jó!!!

3 megjegyzés: