2012. június 20., szerda

Depi vagyok

Menszi miatt is, meg most megint kövérnek látom magam. Nem vagyok képes begyorsulni, most már nagyon idegesít. Mindjárt itt a találkozó és még csak 88 sem leszek soha, nem hogy 85...:((((((((
Tényleg el vagyok keseredve kicsit, dögmeleg van, takarítanom kell, és én meg aludnék. Átaludnék vagy 3 kg mínuszt.
Súly: bárhogy büvöltem a mérleget, nem lettem kevesebb, mint 88,9 kg.
Reggeli: 4o g kukoricapehely, 2,5 dl kék tej
282 kcal
46,4 g ch
4,7 g zs
13,6 g f
Tízórai: 2oo g cottage túró, 1 paradicsom - jól esett, nagyon-nagyon
188,1 kcal
1o,8 g ch
4 g zs
29,1 g f
MOst éppen kínlódok a konyha lefolyóval, foyton eldugul, mert rossz az esése a szennyvízelvezető csőnek. Most maró szódával és forró vízzel próbálkozom... És halálra idegesít... Ebédre van még husileves, és azt hiszem a maradék tököt felszeletelem s natúrban kisütöm pár csepp olajon. Nem tudok mit kitalálni.
Ebéd: fél adag húsleves egy darab grízgaluskával
1o5,6 kcal
18,2 g ch
1,6 g zs
4,5 g f
Ennyit kívántam, a tök marad uzsira.
Jaj, mit követtem el...A férjem volt egy kollégánknál, s a felesége tortaművész, és küldött nekem egy szelet csokipudingos tortát. Én pedig megettem...Nekiálltam, mint kutya a mosatlannak, és megettem. És finom volt, s most mardos a lelkiismeret, hisz hogy akarok én 3 hét múlva 85 lenni, ha nem teszek meg mindent érte....
Uzsi1: 12o g torta
278,7 kcal
57,7 g ch
3,2 g zs
5 g f
Nem tudom, mennyire valós az érték, de piskóta volt az alap, és pudingkrém, ezekből számoltam ki. Nagyoooooooooooooooon finom volt............. Ma ki kell hagynom a vacsit. Illetve asszem összevonom az igazi uzsonnával.
Uzsivacsora: 36o g, lehelletnyi vajon pirított currys-borsos tök, 2o g friss házi tk kenyér
229,4 kcal
32,1 g ch
8,5 g zs
5,7 g f
A fenébe, hogy mennyire zabálhatnékom van!!! Ettől meg teljesen depis vagyok. Sütöttem ma kenyeret, az egész házban terjeng az illata, majd megőrültem...:(((((((((((
Sztem vacsi előtt még iszom egy pohár tejet...
És lőn, egy bögre fahéjas tej. Vol még egy tantum verde cukorka, mert nagyon fáj a torkom, ez őrület, nyár kellős közepén...
Végső vacsi: egy bögre kék tej, fahéjjal és szteviával
138 kcal
13,2 g ch
4,5 g zs
1o,5 g f
No számoljunk, de előre tudom, sok ch lesz...
Összesen: 
1221,8 kcal
178,4 g ch
26,5 g zs
68,4 g f
Nagyszerű, jó sok ch, de a többi tényleg nagyszerű. Ma ittam egy csomó kakukkfű teát, abból a fűből, amit én szedtem még Torockón, és a ma este bepácolt, holnap elkészítnedő karajra is tettem...Nagyon finom, csak hát vízhajtó..., úgyhogy folyton a wc-re rohangáltam délután.
Mozgás is volt: konyha és fürdő takarítás, ruhateregetés, szóval házi meló, ja, s a szódás konyhai lefolyóval szembeni harcban alul maradtam...:((((


3 megjegyzés:

  1. Légyszílégyszílégyszí, ne légy depis! Az csak árt a fogyókúrának, ne görcsölj rajta annyit! Tudom, nehéz, de meg kell érteni, hogy nem megy egyik napról a másikra, és attól, hogy néha kevesebb megy le, máskor mehet több, meg néha stagnál is. Fel a fejjel, végy egy mély levegőt, és csinálj mindent úgy, ahogy eddig, aztán jó lesz, meglásd!

    VálaszTörlés
  2. jo a kepuzeneted, szerintem az en merlegem is igy kiabal, legy ugyes, menj el valahova es toltodj fel, akkor fogmenni a folytatas, fel a fejjel, nem mintha en jobb allapotban lennek, de azert biztatlak

    VálaszTörlés
  3. Mosolytó, feldob a lelkesedésed, köszönöm!!!
    Bea, szeretnék elmenni, de sajnos sem időm, sem lehetőségem nincs rá..., de kösz a biztatást!!!

    VálaszTörlés