2012. június 12., kedd

Gyanús...

Amennyire gyanús egy nap alatt 7o dkg-t leadni, legalább annyira gyanús vissza is szedni azt. Pedig a reggel történt 5xi vécén eltöltött "újságolvasás" nem ilyen eredményt kellett volna, hogy hozzon. Ezért el vagyok keseredve, mert a kétkedésemen kívül egy újabb akadály került a részcélom elé...Ezért most szomorkodom, ami már egy hónapja nem történt velem. Sajnos nem tudom elhinni, hogy a tegnap zabizás miatt van ez, mert nem volt az annyira szörnyű, volt már annál brutálisabb is, s nem történt semmi változás. Hormonális okok, esetleg, bár mensziig még még 1o nap. Tény, hogy volt a tegnap édesség utáni vágy és telhetetlenséggel való harc is...
Na, mindegy, tudom, hogy nem jó görcsösen akarni valamit, megpróbálom elengedni a szomorúságot, egyébként sem esik már...
Azért van egy jó hírem is. Tegnap küldött nekem valaki egy kindmax tapasz-t, hogy próbáljam ki a lábamon. Rá is ragasztottam az Achilles inamra az este, ami egy érdekes folyamat volt /lsd video a linken/, és reggel, amikor felkeltem, fel voltam készülve a szokásos fájdalomra és sántikálásra, amikor elindulok jobb lábbal: És nem volt sem fájdalom, sem feszülés-érzés, sem sántikálás. Ettől remélem a duzzanat eltűnését...
Reggeli: 3o g kukoricapehely, 2o g zabpehely, 2 dl kék tej
275,2 kcal
46,5 g ch
4,5 g zs
12,2 g f
Ebédre tőkehal lesz, valószínú sütőben, hogy elkerüljem a zsírokat, de még nem biztos. Leves nemtom, mi lesz, mert nem kaptam pulykanyakat. Sztem én ma "böjtölök" és ebédre csak halat eszem majd barna rizzsel. Jó lenne úgy élni, hogy megtervezem a napi étkezésemet, újabb erősödést jelentene az akaratomban. Valami gyümölcsöt fogok tízóraizni és uzsonnázni meg turmixot, vacsizni salátát. Remélem, összejön!!!
Tízórai: 1oo g cottage túró, 1 paradicsom - gyümölcs hiányában, de ez mst így jó, mert jógáztunk ketten a férjemmel, s utána jó a fehérje
135,2 kcal
12,5 g ch
2 g zs
18,9 g f
Ebéd: húsleves zöldséggel, főtt hússal, 13o g barna rizs, 1oo g tőkehal, joghurtos öntet
456,4 kcal
45,9 g ch
6,6 g zs
51,2 g f
Uzsonna: egy natúr müzli szelet
97,7 kcal
16,4 g ch
3,3 g zs
1,9 g f

Vacsira sztem hal lesz salátával, és fahéjas édes tej. Vagy pulykahusi salátával... ég nem döntöttem, mit kívánok...
Vacsi: 12o g sovány pulykahusi, torma, currys kecsap, bögre langyos, édes, fahéjas tej
366,8 kcal
2o,6 g ch
9,8 g zs
46 g f
Összesen: 
1331,3 kcal
142 g ch
26,2 g zs
13o,2 g f
Soha ennyi fehérjét még nem sikerült ennem egy nap alatt!!!
Mozgás: 2x3o perc jóga, és ilyen sem volt még. Minden szomorúságom ellenére, jó nap volt ez... Még hátra van a mályva tea és egy koraibb fekvés...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése