2013. január 19., szombat

Vendégeket várunk,

Sára nap van. Csak L-ék jönnek. A vacsi krumplipüré lesz rántott csirkecombbal. És kínai kel-salival. Süti: kukoricás piskóta meggylekvárral és grízes pudinggal töltve. Abszolúte receptkombináció, meglátjuk mi lesz belőle. Majd referálok. Egyébként ma összevissza ettem minden sz--t. De a tegnapihoz képest 2o dekával kevesebb vagyok. Ami csak azért nem vigasztal, mert a verseny kezdete óta már 1,2 kilóval is voltam kevesebb, most pedig csak 5o dekával. De január 1 óta már két kiló lement.A süti nem lett egy sikeres kombináció, de a piskóta kukoricalisztből nagyon finom volt. Inkább nem akarom kiszámolni, mennyit vacsiztam. Nem lennék boldog tőle, ahogyan a holnapi, mérős napi súlyomtól sem. Na, de nem rinyálok, én döntöttem így.

4 megjegyzés:

  1. Juj, boldogságos névnapot Sárinak! :) Mondtam már, hogy a Sára az egyik kedvenc női nevem? :D :P ;)
    Ne emészd magad a kilók miatt, az nagyon rossz. Fel a fejjel, következőleg minden jobb lesz. ;) Relax! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy mindig van egy-két kedves szavad hozzám, jól esik. És köszi a Sárinak szánt jókívánságot is, átadom. Puszi

    VálaszTörlés
  3. Boldog névnapot Sárának! Ha lenne gyerekem, és lány lenne, szintén Sára lenne, vagyis Sári. :)
    Csatlakozok Julcsihoz, nyugalom, lesz ez még jobb is! Olyan szépen haladtok, öröm nézni, annyira látványos! Úgy szeretnék már én is ott tartani. De nekem még rengeteg idő.
    Szóval kitartás :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Sziszó! Fogsz itt tartani, ki tudja, még be is érhetsz, ha nem haladok gyorsabban...:)

    VálaszTörlés