2013. január 9., szerda

Már épp itt az ideje, hogy

újra írjak. Bocsi, tegnap elfoglalt napunk volt. Végre a gyerekekkel eltöltöttünk egy egész napot. Előbb Nyházára mentünk, majd Nyírbátorban kötöttünk ki a Sárkányfürdőben. És annyira jó volt. Játszottunk a gyerekkkel is, de nagyon szuper volt, hogy úszhattam 45 percet, ami annyit jelent, hogy ezzel 65o kcal-t égettem el, kb. Jaj, de megtenném mindennap, csak nincs hol...:(
Ma isúlyunk egészen szépen alakul:
Sunu: 90 kg
Én: 84,1 kg. Ami azt illeti, a tegnapelőtt 84,4 voltam, tegnap 84,8, és ma ennyi. De érdekes, hogy a férjem is tegnap több volt, 91,8 kg, mint azelőtt nap. Ki érti ezeket a mérlegeket?  Nem is kell érteni őket, csak gyönyörködni abban, hogy mégis csak van mindkettőnknek lefelé tendálása...
Ma délelőtt gyűlésünk volt, és az egyik kollégám azt kérdezte, hogy mi van velem mostanában, mert, hogy olyan...És itt megállt, mert nem mert mondani semmit. Én gyorsan oda szóltam mosolyogva: Nem vagyok beteg.
Most jön egy adag takarítás, majd pedig jó lenne visszatérni a szappankészítéshez is, de asszem abból ma már nem lesz semmi. Majd kókuszos szappant szeretnék készíteni, sk kókusztejből. Tegnap Nyházán vettem két szappanöntő formát is, éljenek az új formák. Már nagyon hiányzik a szappanozás.
A kaja ma nem lett sok, a vacsi ismét egy finom vegyes sali, ezúttal kelkáposzta, radicchio, fekete retek, kis zakuszka, cottage túró, kefir, szójaa- és csiliszósz, ja és majdnem elfelejtettem a makrélát... Szóval, nagyon finom volt!!!
Ma kcaljaink:
Sunu:
 
 
 Én:


Nekem még hátra van egy félóra bicajozás. És több, mint valószínű, hogy még megeszem egy almát.

2 megjegyzés:

  1. Te nem eszel egy picit keveset?

    VálaszTörlés
  2. De igen! De ez egy kivételes nap volt, mert délután 2kor ettem először, gyűlésen voltunk, és nem volt ínyemre az otytani uzsonna, vmi zsíros kolbász, úgyhogy kihagytam. És 2 volt, mire hazaértünk. De nem jellemző mostanában. Nyáron volt burtál, amikor sehogy sem tudtam meghaladni az ezret.

    VálaszTörlés