2013. január 6., vasárnap

Bejelentkezés

a versenyre, megtörtént. Mindketten. ott vagyunk. Tegnap egy másodpercnyi  időm sem volt írni. De nagyon fogytunk 2 nap alatt.
Ma reggeli súly:
Férjem: 9o,5 kg
Én: 83,6.
Nem semmi, 2 nap alatt, ő 1,4 kg, én 1,1 kg mínuszban vagyok. Igaz, h tegnap csak reggel ettünk egy keveset, de jó így keveset is enni. Remélem, most nem áll le a fogyás, és megyünk szépen tovább.Később jövök a versenyképekkel.
Ma keveset ettünk. Nem számoltam, mert névnapozás volt, de most először nem adtunk az állatnak. Holnaptól újra számolás. Én ismét amivanitthon salátát vacsiztam, nagyon finom volt: radicchio, alma, cottage túró, citromlé, pritamin paprika, gépsonka. Nagyon finom volt, az alma és a citromlé ellensúlyozták a radicchio keserű ízét. Na, talán lesz képezés is még...:)

1 megjegyzés:

  1. Oké, a mai tanulásom is megvolt: radicchio (csodálatosan néz ki a képek alapján). Most már vezetek majd egy listát, nehogy felejtsek. :D

    VálaszTörlés