2013. január 30., szerda

Három!

2-1 a zabálás és kilók javára. Tudtam, hogy előbb-utóbb ez lesz. Ezért nem is támogatom ezt a harcos zabálást. Tuti, nem ettem túl magam napközben egyszer sem. De annyira megváltoztatta az emésztésem, hogy a tea sem segít. 2 napja kínlódom a vécézéssel. Vagyis nem kínlódok, hanem gyakorlatilag nem megy. És az este zabáltam: egy fasírtgolyó, 3-4 kisebb sajtos stangli, egy töltött vmi, egy falás rántott hús, rakás főtt zöldség, egy főtt zúza, egy főtt tyúkcomb, egy fél tányér húsleves további zöldséggel, egy kanál gombaszósz és két kakas felsőcomb. Ja és persze savanyúság és minden házi. Szóval elképesztő egy vacsora volt. Álmodtam is marhaságokat. A hasam meg akkora, mint Dél-Amerika. És nem csoda, hogy reggeli kilóim száma 84,8!.
Kúrálom magam: elrohantam a Lidlbe, vettem egy kiló savanyú káposztát, és kicsavartam a levét. Lett belőle vagy 3 deci, ezt benyaltam éhgyomorra és odaraktam egy adag szennát is teának. Vettem még két kefirt, majdnem egy liter, ezt is beütöm. Franca bele, tisztuljak, mert nem bírom, ha totál tele vagyok.
Ma este szerencsére itthon eszünk, ide hozza két család a kaját. Ez jobban fog motiválni, h türtőztessem magam, ráadásul M. tudja, hogy nem eszem akármit és tuti készít salátát is.

3 megjegyzés:

  1. Jaj, most úgy bánt, hogy bíztattalak ezzel a diétával!
    Sajnálom, hogy így alakult, úgy látszik, másképp reagál a szervezetünk. Kitartás a továbbiakban, most már a fele eltelt.

    VálaszTörlés
  2. Semmi gond, Ingrid, nem bántson, nem te döntöttél helyettem! De vhol tudat alatt mindig is tiltakoztam ez ellen, mert nekem soha sem tett jót semmilyen szempontból, ha este sokat ettem. És sajnos már fél 3 és még mindig nem segített semmi, sem a káposztalé, sem paradicsomlé, sem kefir, sem szenna tea. Eléggé el vagyok kenődve, oldalról úgy néz ki a hasam, mint egy zeppelin.

    VálaszTörlés
  3. A csodalatos menta tea sem? Az puffadasra jó. Meg a fahéj és a gyömbér... Bar ha a kaposztalé meg a szenne nem hasznalt... :s Ouch. Együttérzek veled.

    VálaszTörlés