2013. január 21., hétfő

Kár, hogy nem

ma kellett súlyadatot küldeni. Én 84,3-at küldtem tegnap, ma pedig 83,5 vagyok, eddig mért legkisebb súlyom... Sunu pedig kerek egy kilóval kevesebb, mint tegnap. De sebaj, nem a versenyért csináljuk...:)
Reggelim zabpapi volt, ezúttal feldobtam egy kis meggylekvárral, és hát mit mondjak, nagyon finom volt!!!
Eldöntöttem, hogy amennyire lehet, este csak salátákat fogok enni, így remélem, könnyebb lesz. Bár 27-én egy hetes program kezdődik, és az azt is jelenti, hogy minden este vacsorameghívás, de megfogadtuk tegnap Sunuval, hogy kibírjuk és nem zabálunk! Meglátjuk, nem aggódom előre. Ma reggel elmaradt a bicikli, este pótolom.
Finom gulyásleves volt ma ebédre. Gyerekeknek puding volt utána, nekem egy szelet torta. Majd még egy du. Este egy virslit vacsiztam finom salátával.
Mai össz:

Ebből:

Sztem jó nap volt az étkezés szempontjából. És még van egy adag biciklizés és egy kézilabda meccs /szemtorna/ hátra.

5 megjegyzés:

  1. Szia, Juli, ugyanaz a program kezdődik nálunk is a héten...:)Ugyhogy mivel előre rettegtem, az előző évben 2 kg.t híztam a hét alatt, most kerestem a megoldást. Ez az u.n.harcosok diétája, ami pont jó lesz az ilyen hétre, mert ennek a lényege, hogy csak este szabad enni. Hülyén hangzik, de működik. Napközben csak csipegetni szabad, gyümölcsöt, zöldséget, magokat, mindenből keveset, aztán este lehet enni bármit. Én 3 szor próbáltam már, nagyon jól bírtam, és este olyan jó volt egy jót enni. És mindig fél kgval kevesebb voltam reggel. szóval ma elkezdtem, meglátjuk a végét. Pusz neked

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy a menta tea jó volt. :) Finom is, és hatasos is. :)
    A kilókat ne sajnáld, mert majd a következő küldésnél lesz jobb az eredmény. ;)
    Hajra a héthez! :)

    VálaszTörlés
  3. Ingrid, én is pont arra gondoltam, hogy akkor harcosok diétája. Aztán meglátjuk, beválik-e. Csak az a baj, hogy a vacsi 8 után van, és nem biztos, hogy akkor még jó egy jót enni. MIndegy, nem stresszelem előre magam. Majd számolj be az eredményről...:)

    VálaszTörlés
  4. Szóval leírom, hogy ment a tegnapi nap.
    Napközben ettem 1 almát, 1 banánt, 2 mandarint, 4 kivit, 2 marék mogyorót, 1 pici kenyérhéjat, 1 kanál krumpliszószt. Megittam kb. 1,5 l teát és gombalevet.
    Elég jól bírtam, bár voltak nehéz pillanatok.
    Este fél 8kor volt a vacsora, ettem egy adag krumplisalátát, 2 nagy szelet húst, az egyik rántott, a másik sült, savanyúságot, 1 szelet kenyeret, 2 db. bűnös krémes sütit. Utána este még 2 mézes kekszet. Olyan jó volt tele hassal lefekükni, reggel pedig egy kicsivel kevesebb volt a súlyom, mint tegnap. Ma folytatom, nemtom, bírom majd egész héten. tény, hogy működik. valaki kiszámolhatná, ez kb. mennyi kalória.

    VálaszTörlés
  5. A vacsorádat 7-8oo kcalra tippelem. Sajnos az a gond, hogy utálok úgy lefeküdni, hogy tele van a hasam, olyankor nem alszom jól. De mindenképpen kipróbálom. Várom a további fejleményeket, puszi!

    VálaszTörlés