2013. január 10., csütörtök

Csodás szappant főztem ma

Annyira jól esett ma újra végre egy csodás hobbinak élni. Citromfüves-bazsalikomos szappan lett belőle, a következő alapanyagokkal: kókuszzsír, pálmazsír, hidegen sajtolt napraforgóolaj, ricinus olaj, méhviasz, oliva olaj és extra zsiradék seha vaj. Illatanyag: 5o-5o% citromfű és bazsalikom illó. Illetve kevertem bele még bazsalikom és citromfű morzsalékot is. Egyelőre szép sárga, zöld porszemekkel, holnap meglátjuk, meg majd 4 hét múlva, mikor kiszárad, az illata pedig mesés. Kipróbáltam az új szappanformákat, holnap, ha kiveszem őket, szeretnék végre képeket készíteni róluk, s ha elkészülnek, ide is kerül majd kép.
További örvendetes hírek vannak a súlyom alakulásában: 83.9 kg. Sununak sajna 91,6 és nem értem, hogy az ő súlya mitől ingadozik naponta...
Mai kaja: zkaszuka, krumplileves, rakott káposzta ebédre és vacsira, ill. házi müzliszelet. Recept: 1oo g zabpehely, 15 g puffasztott rizs, 15 g kukoricapehely, 3o g mazsola, 3o g pirított mag vegyesen, kötőanyag 5 g vaj és másfél deci málnaszörp. Összenyomkodtam, s be a sütőbe száradásig, nagyon finom lett, egy 3o g-os szelet 111 kcal.
Mai összkaja:
ÉN:

 
Sunu: 


Nekem reggel már volt fél óra bicikli és még lesz most este is ugyanannyi, Sunu most indul kocogni. Ez így szép nap volt!

3 megjegyzés:

  1. Tudsz szappant csinálni? Tanultad? :o
    Olyan ügyesek vagytok! Jól haladtok nagyon. :)

    VálaszTörlés
  2. Muti majd meg őket, milyenek lettek. :) Érdekel!

    VálaszTörlés
  3. Igen. Vagyis meg csak tanulgatom, de keszitettem mar parszor. Hideg eljaras a kedvencem. Holnap keszitek roluk kepet.

    VálaszTörlés